تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۳:۲۳
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۱۳۵۴۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بانک ایران‌ زمین در آستانه تحقق «بانکداری دیجیتال»

می متالز - معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین، در گفت‌گویی پیرامون اجرای پایلوت بانکداری دیجیتال در این بانک گفت: از حدود ۴ سال پیش با تفکر یک جهش بزرگ در شیوه ارائه خدمات به مشتریان، پروژه بانکداری دیجیتال را آغاز کردیم و امروز تنها چند گام با اجرایی شدن این پروژه فاصله داریم.
بانک ایران‌ زمین در آستانه تحقق «بانکداری دیجیتال»

به گزارش می متالز، فرهاد اینالوئی افزود: ارائه خدمات با محوریت تجربه مشتری و تغییر نگرش نسبت به فرآیندهای تولید محصول، جاری‌سازی خلاقیت در مجموعه بانک، ارتباط موثر با فین‌تک‌ها و استارت‌آپ ها و... از مواردی است که امروز در بانک ایران‌زمین تحقق یافته است. معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین، با اشاره به زحماتی که در سال‌های گذشته به ویژه در پروژه ۷۱۵ برای پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال صورت گرفته است، گفت: امروز همکاران من درخصوص بانکداری دیجیتال به‌روزتر هستند. این امر می‌تواند سرآغاز جهشی بزرگ برای مجموعه ایران‌زمین باشد.

عناوین برگزیده