تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۱۱
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۱۳۵۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار اصفهان خطاب به سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان:

دلایل تعطیلی معادن استان را گزارش کنید

می متالز - چهارمین جلسه شورای معادن استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان، نمایندگان دستگاههای عضو شورای معادن استان در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد.
دلایل تعطیلی معادن استان را گزارش کنید

به گزارش می متالز، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در این جلسه به فعالیت 688 معدن در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: اصفهان رتبه اول معادن را در کشور دارد. در سال گذشته، 246 فقره پروانه اکتشاف نیز صادر شده است.

مهر علیزاده با اشاره به تعطیلی برخی معادن در استان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی باید در جهت حمایت از فعالیت معادن، گزارشی را از دلایل تعطیلی برخی از معادن تا جلسه ی آتی ارائه کند.

استاندار اصفهان همچنین با اشاره به تمدید پروانه بهره برداری 7 معدن در این جلسه اظهارداشت: با توجه به اینکه مطالعات و بررسی های لازم در این خصوص صورت گرفته است با تمدید بهره برداری از این معادن موافقت می شود.
وی افزود:سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی باید در جهت حمایت از فعالیت معادن، عدم فعالیت برخی از معادن را بررسی نماید و گزارشی را از دلایل تعطیلی این معادن تا جلسه ی آتی ارائه کند.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده