تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۲
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۱۳۷۳۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
زارع در تشریح نشست کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید:

کلیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار تصویب شد

می متالز - سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید از تصویب کلیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در کمیسیون متبوعش خبر داد.
کلیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار تصویب شد

رحیم زارع

به گزارش می متالز، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز (دوشنبه 28 مهرماه) کمیسیون متبوعش، گفت: دستورکار نخست کمیسیون بررسی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار بود که کلیات آن تصویب شد.

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی افزود: با تصویب جزئیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار، شروع کسب و کارهایی که به طور مستقیم خطرهای جانی، امنیتی یا زیست محیطی ندارند نیاز به طی مراحل صدور مجوز نداشته و صرفا صاحب کسب و کار ملزم به ثبت اطلاعات در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار هستند.

سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس اضافه کرد: با تصویب طرح مذکور، بوروکراسی اداری و امضاهای طلایی از پروسه صدور مجوزها حذف شده و شاهد رشد صادرات و رونق تولید خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: دومین دستور کار کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس بررسی طرح دوفوریتی جهش تولید و تامین مسکن بود،  در حال حاضر گرانی مسکن به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است و با تصویب طرح مذکور سه رکن زمین، مصالح ساختمانی و تسهیلات برای ساخت مسکن به تعداد کافی فراهم می شود.

عناوین برگزیده