تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۱
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۱۴۰۶۲۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار خراسان‌ جنوبی:

ضرورت بهره‌مندی از جوانان در مدیریت استان/ خراسان جنوبی بهشت معادن ایران است

می متالز - استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت های ناب خراسان جنوبی در حوزه های مختلف معادن و کشاورزی و نیروی انسانی، گفت: این استان ذخایر معدنی غنی دارد به طوری که آن را بهشت معادن نامگذاری کرده اند.
ضرورت بهره‌مندی از جوانان در مدیریت استان/ خراسان جنوبی بهشت معادن ایران است

به گزارش می متالز، «حمید ملانوری» شامگاه ( 12 آبان) در شبکه استانی خاوران با بیان اینکه خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است و ذخائر و منابع غنی و گران سنگی دارد، افزود: بزرگترین و یکی از بهترین منابع توسعه خراسان جنوبی منابع انسانی و شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی آن است که باعث افتخار برای استان و کشور هستند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت های ناب خراسان جنوبی در حوزه های مختلف معادن و کشاورزی و نیروی انسانی، گفت: این استان ذخائر معدنی غنی دارد به طوری که آن را بهشت معادن نامگذاری کرده اند.

وی، داشتن رتبه اول در محصولاتی همچون زرشک و عناب و داشتن رتبه دوم زعفران و ششم انار به همراه جاذبه های گردشگری و تاریخی را از دیگر ظرفیت های خراسان جنوبی دانست و گفت: موقعیت استان از نظر هم مرز بودن با افغانستان بسیار خوب است که می توان از اینها برای توسعه استان استفاده کرد.

 

ملانوری گفت: به مردم استان این اطمینان را می دهم که همه توان خود را بکار خواهم گرفت، برای اینکه از همه ظرفیت های استان در کنار رفتار اعتدالی و ارتباط با همه گروه ها و استفاده از جوانان و بانوان در سایه همدلی و وحدت و همکاری بتوانیم پله های توسعه را در استان طی کنیم و ظرفیت ها را به فعلیت برسانیم.

عناوین برگزیده