تاریخ: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۵۹
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۱۴۶۷۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش عرضه‌های فلزات

می متالز - در هفته منتهی به چهارشنبه ۱۲/۰۹/۹۹ عرضه بیش از ۵۰۱.۲۲۰ تن از انواع فلزات، در رینگ صنعتی بورس کالا رقم خورد که ۸۳,۶۵۵ تن بیشتر از هفته قبل بود.
افزایش عرضه‌های فلزات

به گزارش می متالز،  البته رقمی که نهایت در تالار صنعتی معامله شدبه ۱۹۷,۷۳۷ تن رسید که ۱۳۲,۳۳۹ تن بیشتر از هفته قبل بود. این موضوع با تقاضایی معادل با ۳۰۷,۰۱۹ تن روبه رو گشت که تقریبا ۷۱ درصد بیشتر از هفته قبل رشد داشت. 
بیشترین حجم عرضه در رینگ صنعتی در هفته گذشته مربوط به ۴۷۵.۵۶۵ تن محصولات فولادی بودکه نسبت به قبل حدود ۲۰ درصد افزایش داشت. در بخش روی این هفته ۲.۲۹۰ تن شمش روی شرکت‌های پارس اکسید شکوهیه پرنو، ملی سرب و روی ایران، صنایع روی زنجان، فرآوری مواد معدنی ایران، سپنتا روی، کالسیمین، روی پرور زنجان ، سپنتا روی و توسعه صنایع روی خاورمیانه عرضه شد که مورد معامله قرار نگرفت. ناودانی ۱۰ گسترش فولاد فجر آذربایجان با تقاضای۱۸/۳ برابری نسبت به عرضه، بیشترین نسبت تقاضا را در بین محصولات عرضه شده این هفته داشتند. رده بعدی نسبت تقاضا به عرضه نیز مربوط به ورق گرم B مجتمع فولاد گیلان با نسبت ۹۰/۲ برابری بوده است. ورق گرم B شرکت مجتمع فولاد گیلان با ۱۷ درصد رقابت نسبت به قیمت پایه بیشترین درصد رقابت را در این رینگ داشت. ورق گرم B شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز با حدود ۱۵ درصد نسبت به قیمت پایه رقابت شدند.

 الهه چپردار،  معامله گر فیزیکی کارگزاری بورس بیمه ایران

عناوین برگزیده