تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۳۰۱
کد خبر: ۱۴۹۲۶۳
سرویس خبر : انرژی

بیشترین سهم پتروشیمى بندر امام در تامین مالى شوراى راهبردى منطقه

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با هیات همراه از شرکت پتروشیمی بندرامام بازدید کرد.
بیشترین سهم پتروشیمى بندر امام در تامین مالى شوراى راهبردى منطقه

بیشترین سهم پتروشیمى بندر امام در تامین مالى شوراى راهبردى منطقه

به گزارش می متالز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان به همراه مدیران ارشد این سازمان در مجتمع پتروشیمی بندرامام حاضر و با حمیدرضا رستمی مدیرعامل و دیگر مدیران این شرکت دیدار کردند.

در ابتدای جلسه حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن عرض خیرمقدم گزارشی از تولید و پروژه های در دست اقدام و پیش روی شرکت و نیز جایگاه شرکت در صنعت پتروشیمی کشور و عملکرد آن در حوزه‌های مختلف ارائه کرد و در ادامه اظهار داشت :پشتیبانی و تامین مالی پروژه NGL3200 (پالایش گاز یادآوران خلیج فارس) که در جنوب حوزه نفتی جفیر و شمال حوزه یادآوران واقع شده، تماما با پتروشیمی بندرامام است و محصول آن به عنوان خوراک به واحدهای تولیدی پتروشیمی بندرامام ارسال خواهد شد.

در ادامه حمیدرضا رستمی فعالیت های پتروشیمی بندرامام در حوزه مسوولیت های اجتماعی را تشریح و خاطر نشان کرد : پتروشیمی بندرامام با ۲۶ درصد بیشترین قدرالسهم را در تامین منابع مالی شورای راهبردی منطقه دارد و همواره در تمامی حوادث طبیعی در منطقه نیز مشارکت همه جانبه داشته ‌و دارد.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پایان از تعامل سازنده و همراهی و تسهیل گری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان در جهت حمایت از تولید و همچنین در صدور پروانه بهره‌برداری و مجوزهای مرتبط تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه جلسه رئیس سازمان صمت استان خوزستان اظهار داشت: صنعت پتروشیمی بعنوان صنعتی پربازده ، در دوران تحریم های اقتصادی کمک شایانی به اقتصاد کشور در تامین ارز و تامین خوراک کارخانه های مختلف کرده و باعث شد بخش عمده تحریم های ظالمانه که با هدف محاصره اقتصادی اعمال شده‌اند بی اثر بماند.

امیر حسین نظری در ادامه افزود : سازمان صنعت، معدن و تجارت همواره سیاست خود را در جهت کمک به تولید به ویژه در صنعت پتروشیمی کشور تدوین کرده و این سازمان در راستای توسعه صنعت پتروشیمی آمادگی کامل دارد.

رئیس سازمان صمت استان خوزستان از عملکرد تولید و خدمت رسانی پتروشیمی بندرامام در منطقه تقدیر کرد و خواستار گسترده شدن این اقدامات عام المنفعه شد.

در پایان مدیران صمت استان، از واحدهای تولیدی و پروژه‌های شرکت پتروشیمی بندرامام بازدید کردند.

عناوین برگزیده