تاریخ: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۸
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۱۴۹۴۲۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

٩ تن ماده معدنی کرومیت قاچاق در شهرستان بختگان کشف شد

می متالز - ۹ تن ماده معدنی کرومیت که بصورت غیر مجاز و توسط قاچاقچیان از عرصه‌های منابع طبیعی استخراج و در محلی دپو شده بود کشف و ضبط شد.
٩ تن ماده معدنی کرومیت قاچاق در شهرستان بختگان کشف شد

به گزارش می متالز، علیرضا رضایی نیا سرپرست اداره منابع و آبخیزداری شهرستان بختگان با اعلام این خبر گفت: این محموله قاچاق توسط سودجویان پس از استخراج از عرصه‌های منابع طبیعی در محلی دپو شده بود که پس از شناسایی، با دستور ریاست دادگستری و هماهنگی با فرماندار شهرستان و با همکاری فرماندهی و نیروهای پاسگاه انتظامی بختگان توقیف شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متخلفان این کرومیت‌ها را به صورت غیرقانونی از منطقه دهمورد برداشت کرده و قصد فروش آن در استان‌های همجوار را داشتند که در دام قانون گرفتار شدند.

رضایی نیا ادامه داد: در این راستا مالک اراضی که کرومیت در آن دپو شده بود شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بختگان ضمن قدردانی از حمایت‌ها و همکاری خوب رئیس دادگستری و همچنین فرماندار شهرستان و نیروهای پاسگاه انتظامی بختگان با مجموعه منابع طبیعی افزود: این محموله قاچاق با هماهنگی قضائی به مکانی امن برای سیر مراحل قانونی منتقل شد.

عناوین برگزیده