تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۵
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۱۵۰۰۴۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تقدیر از سپید جامگان شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

می متالز - همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، جمعی از مسوولان از زحمات پرستاران شاغل در شرکت با اهدای شاخه گل تجلیل کردند.
تقدیر از سپید جامگان شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

به گزارش می متالز، غلامرضا پور مدیرHSE شرکت سنگ آهن مرکزی با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، با اشاره به تلاش شبانه روزی پرستاران برای درمان بیماران به ویژه در شرایط کرونایی و حساسیت‌هایی که وجود داشت، گفت: شیوع این بیماری ناشناخته بار مضاعفی را به جامعه پزشکی و پرستاران وارد کرد، اما تلاش و از خودگذشتگی آنان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر مثال زدنی است.

او با تقدیر از زحمات پرستاران بیان کرد: تلاش این قشر جبران ناپذیر است و امیدواریم که قدردان زحمات همه آنان باشیم.

غلامرضا پور تعداد بیماران ویزیت شده در بهداری آهنشهر در ماه‌های مهر و آبان را حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر عنوان کرد و افزود:  این نشان دهنده اعتماد مردم به این مجموعه و خدمات رسانی آن به بیماران است که توانستند این موضوع را مدیریت کنند و به خوبی پاسخگو باشند.

سپس مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با تبریک ولادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به سپید جامگان  پیشتاز عرصه سلامت و بهداشت، گفت: نه تنها پرسنل مجموعه شرکت سنگ آهن و خانواده‌های آنان، بلکه یک ایران قدردان زحمات شما پرستاران بوده و هستند، به ویژه در این برهه زمانی حساس که با بیماری کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنید.

عناوین برگزیده