تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۷
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۱۵۱۵۴۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
[گزارش تصویری]

پیشرفت 77 درصدی کارخانه آهن اسفنجی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق / پیش بینی تکمیل کارخانه آهن اسفنجی تا خرداد ماه سال آینده

می متالز - فرماندار بافق ظهر روز چهارشنبه 26 آذرماه، به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از سه طرح در دست اقدام این شرکت از جمله کارخانه آهن اسفنجی، ذوب، کلاف و.. بازدید کرد.
پیشرفت 77 درصدی کارخانه آهن اسفنجی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق / پیش بینی تکمیل کارخانه آهن اسفنجی تا خرداد ماه سال آینده

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق ظهر روز چهارشنبه 26 آذرماه، به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از سه طرح در دست اقدام این شرکت از جمله کارخانه آهن اسفنجی، ذوب، کلاف و.. بازدید کرد.

سید مهدی طلائی مقدم در حاشیه این بازدید گفت: در بازدیدی که انجام شد، در مجموعه شرکت نظم و انضباط کاری توام با در نظر گرفتن مباحث اقتصادی به خوبی مشخص است.

وی ادامه داد: غیر از کارخانه نورد میلگرد که در سال های گذشته راه اندازی شده پروژه کارخانه آهن اسفنجی(احیا)، ذوب و کلاف در دست اقدام است و بنابر گزارش مسئولان مجتمع کارخانه احیا که چند سالی متوقف بود از سال گذشته مجدد عملیات تکمیل آن آغاز شده و اکنون حدود 77 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار بافق با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی کارخانه آهن اسفنجی در سال گذشته مناسب بوده است، تصریح کرد: با برنامه ریزی و پیش بینی هایی که از سوی مسئولان مجتمع انجام شده کارخانه آهن اسفنجی تا خرداد ماه سال آینده تکمیل و تست سرد آن انجام می شود.

وی در پایان گفت: مجموعه شهرستان و استان و در راس استاندار یزد کامل در کنار سرمایه گذار هستند و امیدواریم که با تکمیل سه پروژه در دست اقدام این مجتمع علاوه بر عواید اقتصادی، مباحث ایجاد اشتغال و همچنین تکمیل چرخه فولاد در شهرستان که از آرزوهای دیرینه مردم و مسئولان است، محقق شود.

گفتنی است با تکمیل و راه اندازی کارخانه آهن اسفنجی(احیا) مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق برای 390 به صورت مستقیم و برای 1950 نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال خواهد کرد.

منبع: یزد فردا
عناوین برگزیده