تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۱۵۱۸۴۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کارخانه سیمان سپهر برای انجام تعمیرات موقتا تعطیل شد/ بیکاری ۲۵۰ کارگر

می متالز - در پی انجام تعمیرات و عملیات بهسازی در کارخانه «سیمان سپهر» واقع در شهرستان قیر و کارزین در استان فارس، حدود ۲۵۰ کارگر این واحد صنعتی موقتا بیکار شدند.
کارخانه سیمان سپهر برای انجام تعمیرات موقتا تعطیل شد/ بیکاری ۲۵۰ کارگر

به گزارش می متالز، کارخانه سیمان سپهر در استان فارس به دلیل آنچه از سوی کارفرما انجام تعمیرات و نوسازی ماشین‌آلات عنوان می‌شود، موقتا تعطیل شده است و حدود ۲۵۰ کارگر کارخانه موقتا بیکار شده‌اند.

منابع کارگری در استان فارس گفتند: این کارخانه درحالی تعطیل اعلام شد که کارفرما با نگه داشتن تعدادی از کارگران قصد دارد کلیه خطوط تولید کارخانه را بهسازی و تعمیر کند.

وی با اشاره به اینکه همزمان این واحد مشکل قطع گاز به دلیل افزایش بدهی به اداره گاز دارد، افزود: برخی افراد تعطیلی این کارخانه را به بدهی‌های گاز مربوط کرده‌اند.

او گفت: بهرحال این واحد تولیدکننده سیمان برای کاهش میزان مصرف سوخت، باید به سیستم سوخت‌رسانی دومنظوره، گاز و مازوت مجهز باشد.

طبق اظهارات منابع کارگری، مسوولان این کارخانه وعده داده‌اند تعطیلی کارخانه موقتی است و کارگران بعد از انجام تعمیرات که ممکن است حدود دو تا سه ماه طول بکشد، به کارشان بازمی‌گردند. با این وجود کارگران از تعطیلی کارخانه نگرانند و معتقدند برای انجام تعمیرات یک کارخانه تازه تاسیس که از تکنولوژی های روز بهره می‌برد مدت زمان زیاد لازم نیست.

عناوین برگزیده