تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۱
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۱۵۴۳۴۳
باقرزاده خبر داد:

امضای تفاهم نامه ایجاد مرکز فناوری و نوآوری گمرک جمهوری اسلامی ایران در شهرستان بابلسر

می متالز - نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس از امضای تفاهم نامه ایجاد مرکز فناوری و نوآوری گمرک جمهوری اسلامی ایران در شهرستان بابلسر خبر داد.
امضای تفاهم نامه ایجاد مرکز فناوری و نوآوری گمرک جمهوری اسلامی ایران در شهرستان بابلسر

امضای تفاهم نامه ایجاد مرکز فناوری و نوآوری گمرک جمهوری اسلامی ایران در شهرستان  بابلسر :: خبرگزاری خانه ملت

به گزارش می متالز، علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با مهدی میراشرفی معاون وزیر اقتصاد و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، اسماعیل قادری فر معاون دکتر ستاری معاونت علم و فناوری رئیس جمهور و دکتر معتمدزادگان رئیس پارک‌های علم و فناوری استان مازندران دیدار و گفت‌ و گو کرد.

بر اساس این گزارش، این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: در این جلسه تفاهم نامه ای برای ایجاد مرکز فناوری و نوآوری گمرک جمهوری اسلامی ایران در شهرستان بابلسر امضا شد .

وی افزود:در این تفاهم نامه آمده که ابتدا این ساختمان که از آثار باستانی شهرستان می‌باشد تا مبلغ ۶ میلیارد تومان با نظارت کارشناس های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بازسازی و مرمت شود .

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس بیان کرد: پس از آن مقرر گردید ۵۰ درصد آن در اختیار مرکز فناوری، نوآوارنه، آموزش ها و تعاملات بین المللی با کشورهای اوراسیا و C.i.S گمرک جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد .

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس یادآور شد: ۵۰ درصد  باقی آن نیز برای استفاده شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و شتابدهنده‌های منطقه قرار گیرد .

عناوین برگزیده