تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۵
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۱۵۷۷۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل واحد تولیدی شرکت فولاد آلیاژی ایران خبر داد؛

طراحی و تولید ۴۳۰گرید تخصصی فولادی/ افزایش ۱۶ درصدی تولید انواع گرید‌های فولاد آلیاژی

می متالز - علیرضا چایچی یزدی مدیرعامل واحد تولیدی شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: تا پایان سال جهش تولید، تولیدات این شرکت به ۴۰۷هزارتن خواهد رسید که نسبت به مدت مشابه۱۶درصد افزایش داشته است.
طراحی و تولید ۴۳۰گرید تخصصی فولادی/ افزایش ۱۶ درصدی تولید انواع گرید‌های فولاد آلیاژی

به گزارش می متالز، مدیرعامل واحد تولیدی شرکت فولاد آلیاژی ایران با بیان اینکه تولیدات این شرکت نسبت به مدت مشابه افزایش ۱۶درصدی  داشته است اظهار داشت: مجموع تولیدات این شرکت در محصولات مختلف تولیدی تا پایان سال به ۴۰۷هزارتن و تولید مواد مذاب شرکت نیز به ۵۲۰هزار تن خواهد یافت.

وی ادامه داد: در زمینه تولید نورد سنگین تولیدات این شرکت با ۱۸درصد افزایش به ۱۶۸هزارتن و  در زمینه نورد سبک در انواع مقاطع فولاد آلیاژی با۱۵درصد افزایش به ۱۸۰هزارتن خواهد رسید.

چایچی با اشاره به اینکه این شرکت ۴۳۰گرید  تخصصی را در کشور تولید می کند خاطرنشان کرد: تولیدات این شرکت در صنایع مادر تخصصی مانند خودرو سازی، نفت وگاز و انرژی مصرف دارد که با هدف قطع وابستگی به خارج کشور در حال فعالیت می باشد.

علیرضا چایچی یزدی مدیرعامل واحد تولیدی شرکت فولاد آلیاژی ایران در پایان با بیان اینکه طراحی و تولید انواع گریدهای تخصصی مورد نیازصنایع کشور با بالاترین استاندارد بین المللی در این شرکت تولید می شود،تصریح کرد: درسال جاری این شرکت ۱۲ گرید تخصصی فولاد را طراحی و تولید کرده است که باعث خودکفایی و عدم نیاز به محصولات مشابه خارجی شده است.

عناوین برگزیده