تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۶
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۱۵۹۴۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
زندیان با اشاره به عقب نشینی دولت مبنی بر پذیرش موضوع اصلاح لایحه بودجه:

اصلاح بودجه با رویکرد تقویت معیشت مورد استقبال مجلس خواهد بود

می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با تاکید نمایندگان مجلس، دولت وادار به انجام اصلاح بودجه شده است اما باید این اصلاحات به نوعی باشد که به نفع معیشت مردم باشد تا مجلس آن را بپذیرد.
اصلاح بودجه با رویکرد تقویت معیشت مورد استقبال مجلس خواهد بود

علیرضا زندیان

به گزارش می متالز، علیرضا زندیان به عقب نشینی دولت برای اصلاح لایحه بودجه سال 1400 اشاره کرد و گفت: دولت باید در محتوای لایحه بودجه سال 1400 اصلاحاتی را انجام دهد تا معیشت مردم تقویت شود. باید میزان انتشار اوراق کنترل شود و  واگذاری دارایی و سهام در راستای عدم آسیب به بازار سرمایه باید مدنظر باشد.

نماینده مردم بیجار گروس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های کمیسیون تلفیق در بررسی لایحه بودجه 1400 افزود: دولت باید عدالت در افزایش حقوق مستمری کارکنان، بازنشستگان و کارکنان را در اصلاحات لایحه بودجه مدنظر قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در اصلاحیه لایحه بودجه سال 1400 باید از هزینه‌های جاری دولت صرفه جویی شود، رانت‌هایی که بواسطه چند نرخی بودن ارز قبلا در نظر گرفته شده بود باید حذف شود.

وی تاکید کرد: دولت باید در اصلاحیه لایحه بودجه زمینه جلوگیری از فرارهای مالیاتی را در نظر بگیرد چرا که این کار باعث رونق اقتصاد کشور خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: اگر دولت بخواهد اصلاحات اساسی را در لایحه بودجه لحاظ کند و از آن لایحه پیشنهادی قبلی خود در محتوا عقب نشینی کند مجلس هم همراهی خواهد کرد؛ زیرا این کار به نفع معیشت مردم خواهد بود.

عناوین برگزیده