تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۳۱
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۱۶۳۳۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

هرجا ما از صنعت حرکت می بینیم، فولاد هرمزگان در آنجا حضور دارد

می متالز - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح خانه فرهنگ کار و تلاش شرکت فولاد هرمزگان گفت: هرجا ما از صنعت حرکت می بینیم، فولاد هرمزگان در آنجا حضور دارد.
هرجا ما از صنعت حرکت می بینیم، فولاد هرمزگان در آنجا حضور دارد

به گزارش می متالز، هادی ابراهیمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح خانه فرهنگ کار و تلاش شرکت فولاد هرمزگان گفت: ما در برخی از سازمانها خانه فرهنگ کار را ایجاد میکنیم تا فرهنگ کار را توسعه بدهیم .ولی در برخی از سازمانهای دیگر می بینم که آن سازمان نماد فرهنگ کار است . فولاد هرمزگان یکی ازهمان سازمانهایی هست که فرهنگ کار بخوبی در آن پیاده شده است و نمونه آن ضرب المثل معروف هست که مشک آن است که ببوید نه آنکه عطار بگوید .

وی افزود: مهمترین عامل قوام دهنده و رشد دهنده سرمایه های اقتصادی، طبیعی و انسانی، سرمایه اجتماعی است و نشانه های سرمایه های اجتماعی همین مواردی است که در فولاد هرمزگان شاهد آن هستیم این سرمایه اجتماعی خودش رادر تولید، کاهش حوادث و در افزایش بهره وری نیروی کار نشان می هد .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماع گفت: دراین شرایط سختی که در کشور شاهد آن هستیم عملکرد این شرکت بسیار مطلوب و قابل تقدیر است و این نشان از توجه مدیریت عامل این مجموعه به مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی می باشد و بایستی به شما دستمریزاد گفت .

ابرهیمی افزود: فولاد هرمزگان در ارزیابی کمیته داوران جشواره امتنان که از کارگران و کارافرینان نمونه تقدیر میشود، رتبه اول را در حوزه کارگر نمونه کسب کرده است و کارگر نمونه بخش صنعت کشور از شرکت فولاد هرمزگان معرفی خواهد شد که این مایه افتخار برای استان هرمزگان می باشد.

وی گفت: هرجا ما از صنعت حرکتی می بینم، فولاد هرمزگان در آنجا حضور دارد که این نشان دهنده توجه مدیر عامل محترم مجموعه به این مسائل است که جای تقدیر دارد . حضور فولاد هرمزگان باعث شکوفایی سایر بخشهای استان شده است و فرصتهای شغلی که برای استان فراهم نموده است همه نشان از حرکت خوب و رو به رشد این شرکت می باشد .

عناوین برگزیده