تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۶
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۲۰۰۰۶۴
سرویس خبر : انرژی

سهامدار حقیقی فروشنده بلوک ۱.۲۱ درصدی پتروشیمی حاضر در بازار پایه شد

‌می‌متالز - شرایط و زمان عرضه بلوک ۱.۲۱ درصدی پتروشیمی اصفهان از سوی یکی از سهامداران حقیقی بطور عمده و نقد در بازار پایه اعلام شد.

به گزارش می‌متالز، پتروشیمی اصفهان درحالی به تازگی بلوک ۱۰.۵۸ درصدی جزو سهام بازداشتی را از طریق مزایده عرضه کرد و پالایشگاه اصفهان با رقم ۴۸۱.۴ میلیارد تومان، برنده اعلام شد که این بار رامسین دهقان یکی از سهامداران حقیقی در نظر دارد بلوک ۱.۲۱ درصدی این شرکت را بطور عمده و نقد در بازار پایه روانه میز فروش کند.

به این ترتیب، مقرر شده ۳ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۵۰۰ سهم در نماد "شصفها ۴" روز چهارشنبه ۲۰ اسفند از طریق کارگزاری سهم آشنا عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۱۴۶۰۰ تومان، قیمت پایه کل ۵۳.۱ میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۵.۳ میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین کارگزار خریدار باید سپرده حضور در رقابت معادل ۱۰ درصد قیمت پایه کل را بصورت نقدی یا ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط (حداقل ۳ ماهه) از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا به شرکت فوق تحویل داده و تاییدیه مربوطه را به معاونت بازار‌های خارج از بورس و فرابورس ارائه کند.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده