تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۵
بازدید: ۴۰۸
کد خبر: ۲۰۰۱۸۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

وزارت صمت متعهد تامین نیمی از هزینه‌های ساخت محور شادمهر به انابد شد

‌می‌متالز - نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ گفت: با توجه به وضعیت اعتباری دولت و مذاکره انجام شده با وزیر صنعت، معدن و تجارت، نیمی از هزینه ساخت دوبانده شدن محور انابد به سمت شادمهر توسط این وزارتخانه تامین می‌شود.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام جواد نیک بین در جمع مردم بردسکن اظهار کرد: با پیگیری انجام شده و با توجه به فعالیت معادن بزرگی که در سطح منطقه فعال است، مقررشد وزارت صنعت، معدن و تجارتی نیمی از هزینه‌های ساخت دوبانده کردن محور انابد تا شادمهر را بپردازد.

نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ ازبرگزاری نشست عملیات اجرایی این توافق بین استاندار خراسان رضوی و وزارت صمت و نمایندگان اجرایی ساخت این محور در آینده نزدیک خبرداد.

وی در ادامه به جذب اعتبارات برای حوزه ترشیز در مدت ۹ ماهه حضورش در مجلس خبرداد و اظهار کرد: علی‌رغم اینکه عده‌ایی مطرح می‌کنند که شما منتقد دولت هستید و مردم منطقه از اعتبارات دولتی ضرر می‌کنند، ولی باید اعلام کنم که طی ۹ ماه گذشته تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار درحوزه انتخابیه‌ام جذب و تخصیص یافته است.

نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ اظهار کرد: بیشترین نقد را طی دوران نمایندگی‌ام تاکنون به دولت داشته‌ام، ولی به هیچ کسی توهین نکرده‌ام و نقد‌های من منصفانه و برای منافع مردم بوده است.

نیک بین افزود: برای رفع مشکلات مردم با هیچ کسی تعارف ندارم و هیچگاه با تخریب دیگران خودم را بزرگ نکرده‌ام و کارم فقط برای رضای خدا و حل مشکلات مردم است.

وی از وحدت و همدلی بسیار خوب مجموعه مدیریتی شهرستان بردسکن از جمله فرماندار، شهرداران و شورا‌های اسلامی، شبکه بهداشت و درمان و مجمع خیرین سلامت و شهردار بردسکن با محوریت حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان تقدیر کرد و گفت: از ابتدای شروع دوران نمایندگی‌ام تاکنون ۲۰ سفر به حوزه انتخابیه‌ام داشته‌ام و امروز خوشحال هستم که دربین حوزه‌های انتخابیه استان خراسان رضوی بیشترین اعتبارات دولتی جذب و تخصیص به شهرستان‌های ترشیز بزرگ شده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی از تامین ۵۰ درصد اعتبار برای احداث پست ۱۳۲ کیلوواتی بخش انابد برای تامین برق معادن توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بردسکن بیشترین معادن مس، طلا و آهن را دارد و قطب معادن خراسان رضوی است به دنبال فرآوری ماده‌های معدنی در منطقه هستیم تا جلوی خام فروشی گرفته شود.

نیک بین از اقدام بسیار ارزشمند مجمع خیرین با مشارکت خیران منطقه در ساخت ساختمان بخش سی تی اسکن در مجموعه بیمارستان، ولی عصر این شهرستان تقدیر کرد و گفت: با پیگیری‌های مسوولان و موافقت وزارت بهداشت دستگاه سی تی اسکن به شهرستان بردسکن حمل شد و امید است به‌زودی شاهد راه‌اندازی این دستگاه در بیمارستان، ولی عصر بردسکن باشیم.

وی به شاخصه‌ها و ملاک یک مدیر پرکار و جهادی اشاره کرد و گفت: امروز باید نمایندگان مجلس و مدیران کشور در جهت رفع مشکلات مردم در خط و مسیر شهید مدرس و سردار شهید سلیمانی به عنوان مرد میدان حرکت کنند.

نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید در یک اتاق شیشه‌ای حضور پیدا کنند تا مردم بتوانند مشکلات خود را به آن‌ها منتقل کنند.

نیک بین از تشکیل شورای عالی نخبگان بومی ترشیز خبرداد و گفت: کسانی که تمایل دارند برای توسعه و عمران و آبادانی منطقه به نماینده خود مشاوره دهند می‌توانند در سایتی که طراحی شده است ثبت نام و در حوزه مربوطه به نماینده خود مشاوره دهند.
منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده