تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۸
بازدید: ۳۹۱
کد خبر: ۲۰۱۳۳۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد خوزستان سهام خزانه منتشر می‌کند

‌می‌متالز - میزان سهام خزانه موجود شرکت فولاد خوزستان صفر است و قیمت خرید به نسبت قیمت قابل معامله در هر روز محاسبه می‌شود. همچنین محل تامین اعتبار آن نقدینگی شرکت می‌باشد مدت زمان نگهداری پس از اخذ مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار حداکثر تا دو سال است. تعداد خرید در در هر روز از ۵۰ هزار تا ۵۰ میلیون می‌باشد.

به گزارش می‌متالز، با توجه‌به شرایط حاکم بر بازار سرمایه و ضرورت حمایت از ارزش سهام با استفاده از ظرفیت آئین‌نامه و دستورالعمل اجرایی خرید نگهداری و عرضه سهام خزانه مصوب شورای‌عالی بورس و اوراق بهادار و هیات ‌مدیره سازمان، شرکت فولاد خوزستان مبادرت به انتشار سهام خزانه می‌کند.

هیات‌ مدیره فولاد خوزستان در راستای تحقق امر فوق پس از برگزاری مجمع عمومی عادی فوق‌العاده افزایش سرمایه پیشنهاد خرید سهام خزانه را تصویب کرد. شرکت فولاد خوستان ۵۰ میلیارد سهم دارد که تعداد سهام مد نظر جهت خرید ۲۵۰ میلیون سهم است. در حال حاضر میزان سهام خزانه موجود شرکت فولاد خوزستان صفر است و قیمت خرید به نسبت قیمت قابل معامله در هر روز محاسبه می‌شود.

همچنین محل تامین‌اعتبار آن نقدینگی شرکت می‌باشد مدت زمان نگهداری پس از اخذ مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار حداکثر تا دو سال است. تعداد خرید در در هر روز از ۵۰ هزار تا ۵۰ میلیون می‌باشد، بازه زمانی اجرای برنامه خرید تا ۳ ماه پس از اخذ مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار است.

گفتنی است که شرکت کارگزاری ستاره جنوب و شرکت کارگزاری نماد شاهدان امور وابسته به سهام خزانه شرکت فولاد خوزستان را انجام خواهند داد.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده