تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۰
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۲۰۱۳۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی:

جلب حمایت و اعتماد مردم، اولویت امور مالیاتی استان است

‌می‌متالز - مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی جلب حمایت و اعتماد مردم و ارتقای فرهنگ مالیاتی در جامعه را از اولویت‌های مهم امورمالیاتی استان عنوان کرد.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا شریفی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، تحقق صددرصدی سهمیه وصولی استان را مرهون زحمات و همدلی همکاران در کلیه رده‌های سازمانی دانست و افزود: ثبت موفقیت هر سازمان وابسته به نیروی انسانی سالم، فهیم، با صلاحیت، متخصص و مسئولیت پذیر است.

وی، برقراری عدالت مالیاتی و مودی مداری را بسیار خطیر و امری مقدس دانست و اظهار داشت: اهداف و برنامه‌های اداره کل با سایر ارگان‌ها متفاوت است و باید مدیران اداره کل توجه ویژه‌ای به سلامت اداری و ارتقای آن داشته باشند و با مودیان به بهترین وجه ممکن و با نهایت احترام خدمت کنند.

شریفی، با بیان اینکه اجرای کامل آیین نامه اجرایی ماده ۲۱۹ موجب حرکت سازمان در مسیر عدالت و سلامت خواهد بود، تصریح کرد: برخورد سازنده با موارد تخلف موجب جلوگیری از شیوع فساد خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، استفاده از اهرم‌های تشویقی و تنبیهی لازم در راستای اهداف اداره کل را خواستار شد و گفت: دستگاه‌های نظارتی داخلی اداره کل به نحو کامل و مطلوب بر رفتار اداری همکاران نظارت نموده و نسبت به تذکرات لازم و برخورد قانونی اقدام بموقع به عمل آورند.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران شادا

عناوین برگزیده