تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۲
بازدید: ۳۲۲
کد خبر: ۲۰۴۳۹۱
سرویس خبر : انرژی
نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی:

تربت حیدریه و خواف نیز مشمول طرح انتقال آب ازخلیج فارس به خراسان رضوی می‌شوند

‌می‌متالز - نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت اجرای طرح انتقال آب ازخلیج فارس به خراسان رضوی، آب صنایع معدنی و کارخانه‌های فولاد شهر‌های تربت حیدریه و خواف از طریق این طرح تأمین خواهند شد.

به گزارش می‌متالز، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه زاوه و مه ولات در نشست مشترک نمایندگان استان خراسان رضوی با استاندار و مجری طرح پروژه انتقال آب از خلیج فارس در محل مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست موضوع انتقال آب از خلیج فارس به مشهد و همچنین تا تربت حیدریه و خواف بررسی و مقرر شد برای تسریع در اجرای پروژه علاوه بر عملیات عمرانی و لوله گذاری از سمت خلیج فارس به طرف خراسان رضوی، همزمان به صورت معکوس عملیات عمرانی و لوله گذاری از سمت خراسان رضوی به سمت جنوب نیز اجرا شود.

او افزود: برخی شهر‌ها از جمله تربت حیدریه، خواف و مشهد در مسیر لوله اصلی قرار دارند و برخی دیگر به صورت خطوط آنتنی به لوله اصلی متصل خواهند شد.

نماینده تربت حیدریه ادامه داد: با اجرای این پروژه که بین ۳ تا ۵ سال احتمالا به طول خواهد انجامید آب مورد نیاز بخش صنعت از جمله فولاد تربت حیدریه و صنایع فولادی و معدنی دیگر تامین خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده