تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۵۵
بازدید: ۴۲۲
کد خبر: ۲۰۴۹۲۲
سرویس خبر : اجتماعی
مربی کنونی تیم ذوب آهن اصفهان مطرح کرد؛

امیدوارم سپاهان با محرم نویدکیا قهرمان شود/ دیدار با تیم شهرخودرو مشهد برای ما خیلی مهم است

‌می‌متالز - پیشکسوت فوتبال و مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: دیدار با تیم شهرخودرو مشهد، از لحاظ جدولی برای ما بسیار مهم محسوب می‌شود.

به گزارش می‌متالز، حسن استکی پیشکسوت فوتبال و مربی کنونی تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص شرایط کنونی تیمش گفت: با آمدن مجتبی حسینی در راس کادرفنی تیم فوتبال ذوب آهن، شاهد تغییرات اساسی و مطلوب بوده ایم. او مربی کاربلدی است که با باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن آشنا بوده و برای این تیم نیز توپ زده است.

وی ادامه داد: هرچند ما نتوانستیم در نیم فصل بازیکنانی که مدنظرمان بود را جذب کنیم، اما خوشبختانه تیم از نظر فنی، دوندگی و تاکتیکی به شرایط خوبی رسیده است و انشاالله روز به روز هم بهتر شود و امیدوارم چاشنی شانس نیز همراه ما باشد.

چمن ورزشگاه امام رضا از حد استاندارد بلندتر است

حسن استکی با اشاره به بازی هفته بیستم مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: دیدار با تیم شهرخودرو مشهد، از لحاظ جدولی برای ما بسیار مهم محسوب می‌شود؛ هر چند بازی بیرون از خانه است. با وجود کرونا بازی داخل و بیرون خانه تفاوتی نمی‌کند. تنها چمن ورزشگاه امام رضا یک مقداری از حد استاندارد بلندتر است و این باعث می‌شود فشار زیادی روی بازیکنان بیاید، البته شاید شاگردان رحمتی روی این زمین عادت داشته باشند، اما بلندی و کوتاهی چمن برای بازیکنان هر دو تیم است.

مربی ذوب آهن اصفهان افزود: تیم شهرخودرو در نیم‌فصل دوم دست به تغییراتی زد و بازیکنان جوانتری را به تیم اضافه کرد، از لحاظ فنی تیم خوبی است و از بایکنان دونده و تاکتیک پذیر بهره می‌برد. ما یک بازی با این تیم در جام حذفی انجام داده ایم، با شرایط آن‌ها آشنا هستیم انشاالله بتوانیم روز پنجشنبه ۳ امتیاز بازی را کسب نماییم.

مشکلی که الان داریم آسیب‌دیدگی قاسم حدادی فر است

وی به مصدومان تیم فوتبال ذوب آهن اشاره کرد و گفت: علاوه بر دارکوبیدوف مهاجم صربستانی، مشکلی که الان داریم؛ آسیب‌دیدگی قاسم حدادی فر است که متاسفانه در یک بازی دوستانه از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد. انشاءالله در دو سه هفته آینده حدادی فر زودتر به تیم برگردد چرا که مهره بسیار خوبی برای ذوب آهن محسوب می‌شود.

پیشکسوت فوتبال اصفهان پیرامون درخشش تیم فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی ایران بیان داشت: خیلی خوشحالم که یک اصفهانی در راس کادر فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان قرار دارد. محرم نویدکیا از مکتب باشگاه سپاهان است و زحمات زیادی برای این باشگاه محتمل شده و اکنون توانایی‌اش را نشان می‌دهد.

تیم سپاهان از نظر بازیکن مشکلی ندارد

حسن استکی با بیان اینکه تفکرات محرم نویدکیا موجب موفقیت تیم فولاد مبارکه سپاهان شده است، گفت: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از نظر بازیکن مشکلی ندارد و در هر پست، دو بازیکن خوب و در حد تیم ملی دارد، انشاءالله سپاهان بتواند با محرم نویدکیا قهرمان لیگ برتر فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ شود و در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا درخشش داشته باشد.

مربی ذوب آهن اصفهان با اشاره به لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: متاسفانه با توجه به اینکه تیم‌های ایرانی نمی‌توانند بازیکن خارجی جدیدی را جذب کنند و دیگر تیم‌های آسیایی می‌توانند از این پتانسیل بهره ببرند، یک مقدار توازن را به هم می‌زند، اما چیزی که خیلی واضح است، ما دیگر با کشور‌های عربی مشکل فوتبالی نداریم و یک سر و گردن از آن‌ها نیز بالاتر هستیم.

تیم لعین امارات از نظر بازیکن نسبت به فولاد غنی بود

وی تصریح کرد: تیم‌های عربی به خاطر وضعیت معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و ... آن تعصب و عشقی که ما ایرانیان به فوتبال داریم را ندارند. ما اگر در یک بازی ملی و یا باشگاهی پیروز نشویم، بازیکنان، کادرفنی و هواداران ما مدت‌ها ناراحت از عدم کسب پیروزی هستند، اما تیم‌های عربی حتی در ۹۰ دقیقه فوتبال هم در لحظاتی بازی را رها می‌کنند. تیم العین امارات از نظر بازیکن نسبت به فولاد خوزستان غنی بود، اما زمانی که این تیم مقابل فولاد عقب افتاد، تلاشی را از بازیکنان این تیم برای جبران نتیجه ندیدیم. وقتی با چنین تیم‌های عربی روبرو می‌شویم کسب نتیجه سهل و آسان خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان اینکه فعلاً مشکل مان، شرق آسیا است، افزود: وقتی که تیم‌های باشگاهی ایران مقابل تیم‌های کره‌ای و ژاپنی صف آرایی می‌کنند با مشکل روبرو می‌شوند. آن‌ها نزدیک به پانزده سال با برنامه ریزی مطلوب پیشرفت محسوسی را داشته اند و حتی لژیونر‌هایی دارند که در تیم‌های سطح اول اروپا و جهان بازی می‌کنند و تاثیرگذار هستند. این بازیکنان باعث الگوسازی در کشورشان می‌شوند و پیشرفت فوتبالی را در بر خواهد داشت.

پرسپولیس در آسیا شانس بیشتری برای کسب عنوان دارد

حسن استکی در پایان برای چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: امیدوارم تیم‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و فولاد نمایندگان ایران از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند و پس از آن هر کدام از تیم‌ها که بهتر بودند و لیاقت داشتند؛ بتواند به مرحله بالاتری بروند، اما، چون پرسپولیسی‌ها نایب قهرمان آسیا هستند به نظر من شانس بیشتری برای کسب عنوان دارند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده