تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۴۲
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۲۰۶۶۱۹
سرویس خبر : اجتماعی
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال

محرم نویدکیا: تساوی به درد ما و نساجی نمی‌خورد

‌می‌متالز - سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: هم تیم نساجی می‌خواهد در جدول به ثبات برسد و از ته جدول کنده شود و هم ما می‌خواهیم به صدر جدول برسیم.

به گزارش می‌متالز، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران گفت: به‌دلیل شرایط دو تیم قطعاً بازی پرفشار و سنگینی خواهد بود. تساوی در این بازی برای هر دو تیم فایده‌ای ندارد. هم تیم نساجی می‌خواهد در جدول به ثبات برسد و از ته جدول کنده شود و هم ما می‌خواهیم به صدر جدول برسیم.

وی افزود: بازی برای ما به‌دلیل اینکه روی چمن مصنوعی باید بازی کنیم، سنگین‌تر است. بازی فوق‌العاده سنگینی در انتظار ماست که امیدوارم بتوانیم با تمرکز بالا بازی کنیم و امتیاز لازم را کسب کنیم.

محرم نویدکیا اصفهان در پایان گفت: ما هفته گذشته در خانه امتیاز از دست دادیم و نساجی هم امتیاز از دست داد، به همین دلیل قطعاً بازی فوق‌العاده پرفشاری برای هر دو تیم خواهد بود، برای این بازی ما محروم نداریم، ولی ترکمان و مصلح مصدوم هستند و آن‌ها را در اختیار نداریم.

اسماعیل اسماعیلی مربی نساجی مازندران نیز ضمن تسلیت در پی درگذشت اسطوره باشگاه نساجی مازندران زنده‌یاد نادر دست‌نشان اظهار داشت: سپاهان تیم بزرگی است و کادر و بازیکنان خوبی دارد. بازی سخت و مهمی را در پیش داریم. سپاهان را به‌خوبی آنالیز کردیم و امیدوارم بازی خوبی را در برابر این تیم شاهد باشیم. بازی برای هر دو تیم شرایط ویژه‌ای دارد و هر دو تیم برای برد به میدان می‌آیند. باید خوشحال باشیم که هر دو تیم برای پیروزی می‌آیند و این می‌تواند یک برگ برنده‌ای برای بازی فردا باشد.

وی در خصوص بازیکنان کرونایی نساجی افزود: متاسفانه تعداد ۱۰ نفر از کادر و بازیکنان تیم دچار کرونا شدند. قبل از بازی با پرسپولیس شرایط کرونایی خودمان را اعلام کردیم که متاسفانه مسئولان نارحت شدند، اما به لحاظ وجدانی ما وظیفه داریم که اطلاع‌رسانی کنیم. همان‌طور که شاهد بودیم بعد از بازی با پرسپولیس دو بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شدند.

مربی نساجی مازندران در خصوص وضعیت مجتبی ممشلی بیان کرد: مجتبی وضعیت خوبی دارد و درحال تمرین کردن است، باید بیشتر تمرین کند تا بتوانیم در هفته‌های آینده از او استفاده کنیم.

اسماعیلی درباره جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان سهمیه فیفا جای جذب بازیکن داریم، اما در این شرایط جذب بازیکن سخت است؛ اما دنبال این هستیم تا بازیکن جدید جذب کنیم.

وی در مورد اینکه ساکت الهامی نسبت به وضعیت چمن مصنوعی این ورزشگاه اعتراض داشت، گفت: بازیکنان زیادی طی این سال‌ها در سه شنبه شب گذشته هم احسان قهاری در این زمین دچار مصدومیت شد. به‌تازگی از مصدومیت رها شد، اما متاسفانه به‌دلیل مصدومیت مجدد به بازی با سپاهان نمی‌رسد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده