تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۳۸
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۲۰۵۷۰۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

صعود قیمت مس به بالاترین سطح از ۱۰ سال گذشته

‌می‌متالز - مس یکی از فلزات بسیار پرکاربرد در صنعت می‌باشد که قیمت نسبتا بالایی نیز دارد. کارشناسان انتظار دارند که قیمت مس به بالا‌ترین سطح خود از سال ۲۰۱۱ برسد.

به گزارش می‌متالز، ثبات قیمت مس در حال حاضر به عنوان یک شرایط سالم برای صعود قیمت آن دیده شده و تحلیلگران Credit Suisse بر این باورند که در نهایت قیمت مس به بالا‌ترین سطح خود از سال ۲۰۱۱ یعنی ۱۰۱۹۰ دلار صعود خواهد کرد.

پس از صعود بسیار چشمگیر قیمت مس در سال گذشته، ثبات قیمت مس بسیار طبیعی محسوب شده و انتظار می‌رود که قیمت آن افزایش قابل توجهی داشته باشد.

کارشناسان معتقدند که در حال حاضر قیمت مس می‌تواند به میانگین ۶۳ روزه خود در ۸۵۹۴ دلار عقب نشینی کند. در صورتی که حرکت نزولی عمیق‌تر شود قیمت مس در نقطه ۸۵۷۰ دلار پشتیبانی خواهد شد.

عقب نشینی بیشتر قیمت مس می‌تواند باعث رسیدن آن به حمایت قدرتمند در کف قیمتی ۸۲۳۸ دلار بشود که بالا‌ترین قیمت مس در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ است.

صعود قیمت مس به بالاترین سطح از ۱۰ سال گذشته

پس از حرکت نزولی و اصلاح قیمت، پیش بینی می‌شود که حرکت صعودی دوباره از سر گرفته شده و مس به سمت مقاومت خود در سطح ۹۶۱۷ دلار حرکت کند.

پس از شکسته شدن مقاومت ۹۶۱۷ دلاری، مس سطح روانی ده هزار دلار را در پیش رو دارد که با عبور از این مقاومت می‌تواند به بالا‌ترین سطح خود از سال ۲۰۱۱ یعنی ۱۰۱۹۰ دلار برسد.

منبع: طلا

عناوین برگزیده