تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۶
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۲۰۷۸۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیمه آسیا روی سکوی پرش ۱۴۰۰

‌می‌متالز - سال ۱۳۹۹ برای بیمه آسیا، سالی توام با موفقیت‌های مستمر بود و انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۰ روی سکوی پرش جدید برای رسیدن به افق‌های بلند قرار گیرد.

به گزارش می‌متالز، مهر تایید بیمه مرکزی و صدور مجوز اتکایی داخل برای بزرگ‌ترین شرکت بیمه خصوصی کشور در واپسین روز‌های سال ۱۳۹۹ این فرصت را در اختیار بیمه آسیا قرار داده که دست برتر را در بازار اتکایی بیمه داخل کشور داشته باشد. افزون بر آن، قوام و استحکام مالی بیمه آسیا به ویژه پس از افزایش سرمایه ۹۴۹ درصدی، نویدبخش سودآوری پایدار و استمرار موفقیت در خانواده بزرگ بیمه آسیا به شمار می‌آید.
بنابر این گزارش، عملکرد دو سال اخیر بیمه آسیا را می‌توان دوره جهش و اصلاحات ساختار و برنامه‌ریزی در جهت بهبود کیفیت خدمات به بیمه‌گذاران و مشتریان، معرفی محصولات بیمه‌ای معطوف به نیاز‌های آینده، اصلاح پرتفوی بیمه‌گری با الگوی ترکیبی از رشته‌های با ریسک بالا با رشته‌های کم‌ریسک‌تر، رصد دقیق وضعیت فروش و خسارت از حیث جغرافیای توزیع ریسک دانست.
این گزارش با تصریح تلاش بیمه آسیا برای حفظ و ارتقای سهم از بازار بیمه، رعایت اخلاق حرفه‌ای در رقابت با دیگر بیمه‌گران، اولویت دادن به مدیریت ریسک به جای فروش بیشتر، کوشش در جهت نهادینه‌سازی اصول حاکمیت شرکتی و در یک کلام بیمه‌گری در آیینه صداقت و شفافیت را در اولویت خود قرار داده است.
در این گزارش تداوم موفقیت‌های بیمه آسیا در سال ۱۴۰۰ در گروی برنامه‌ها و هدف‌گذاری دقیق و روشن مورد تاکید قرار گرفته و آمده است: بیمه آسیا تکیه‌گاه مطمئن و مستحکم در کنار مردم خواهد بود و راز آشکار موفقیت این شرکت را می‌توان در تبدیل چالش‌ها و تهدید‌ها به فرصت‌ها و مزیت‌ها قلمداد کرد. هم چنین به روز شدن پرداخت خسارت‌ها در بیمه آسیا، حق مسلم مشتریان به حساب می‌آید؛ چرا که حفظ و تقویت اعتماد مشتریان یک اصل بدیهی و روشن در بیمه آسیاست.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران شادا

عناوین برگزیده