تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۴۹
بازدید: ۲۷۷
کد خبر: ۲۰۸۷۶۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
در گروه فولاد مبارکه محقق شد؛

همزمانی رکورد روزانه ۵۱۲۳ تن کلاف گرم با ۳۶ ذوب تولید و ریخته گری در مجتمع فولاد سبا

‌می‌متالز - مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا گفت: مجتمع فولاد سبا در راستای عمل به شعار سال و همزمان با شب قدر و شهادت حضرت علی علیه السلام توانست علاوه بر تولید روزانه ۵ هزار و ۱۲۳ تن کلاف گرم، ۳۶ ذوب تولید و ریخته گری را محقق کند.

به گزارش می‌متالز، بهمن خلیلی، مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا اظهار کرد: در راستای عمل به شعار سال و همزمان با شهادت حضرت علی (ع) و شب قدر افتخار دیگری توسط تلاشگران مجتمع فولاد سبا رقم خورد.

وی افزود: رکورد تولید روزانه کلاف گرم به میزان پنج هزار و۱۲۳ تن در تاریخ سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به ثبت رسید تا رکورد قبلی این مجتمع با پنج هزار و ۶۲ تن در ۲۶ اردیبهشت ماه سال گذشته بهبود یابد.

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا تصریح کرد: با توجه به پیوستگی خطوط تولید در مجتمع فولاد سبا ثبت این رکورد به منزله ثبت رکورد در واحد‌های بالادستی از جمله تولید مذاب درکوره‌های قوس و ریخته گری اسلب نازک است.

وی اضافه کرد: در این روز، در خطوط فولادسازی و ریخته گری ۳۶ ذوب تولید و ریخته گری شد که نشان از هماهنگی و آمادگی در تمام خطوط تولیدی و پشتیبانی در این واحد صنعتی است.

خلیلی گفت: کاهش توقفات خطوط تولید در مجتمع فولاد سبا و همدلی و و انگیزه بالای پرسنل، علیرغم شیوع بیماری کرونا از دلایل اصلی ثبت این رکورد است.

وی در پایان از تلاش پرسنل مجتمع فولاد سبا تشکر کرد و گفت: در تمام خطوط تولید، پشتیبانی و خدماتی این مجتمع و مدیریت شرکت فولاد مبارکه قدردانی می‌کنم و امیدوارم با حمایت مدیریت ارشد شاهد ارتقاء تولید در این مجتمع صنعتی باشیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده