تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۶
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۲۰۸۹۳۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت روز کارگر

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی فولادایران، درپیامی به مناسبت روزکارگر، کارگران را فرماندهان جبهه نبرد با تروریسم اقتصادی خواند.

به گزارش می‌متالز، مهندس علیرضا رشیدی، درپیام خود روزکارگر و هفته کارامسال را متفاوت‌ترین روز در دهه‌های اخیردانست، دراین پیام آمده است:
یازدهم اردیبهشت ماه، روزجهانی کارگرراکه مصادف است با ماه مبارک رمضان به همه کارگران گرامی و ارجمند کشورمان، به ویژه تلاشگران عرصه معدن وفولاد، که شریف‌ترین و مولدترین بخش جامعه هستند تبریک وتهنیت عرض می‌کنیم.

امسال روزکارگرو هفته کار متفاوت‌ترین روز دردهه‌های اخیر است، چراکه مصادف شده باشیوع بیماری منحوس کرونا وفشارمضاعف تحریم‌های حداکثری دشمنان ظالم که درسال گذشته و امسال به نهایت خود رسیده است.

دراین شرایط که استکبارجهانی تأمین نیاز‌های کشور و مایحتاج مردم و خصوصا اشتغال را نشانه گرفته است، ایستادگی و مقاومت قهرمانانه کارگران و صبوری آن‌ها را می‌توان ازمهمترین عوامل ناکامی تحریم‌های دشمنان نامید.

به یک تعبیر می‌توان امروزکارگران را فرمانده جبهه نبرد با تروریسم اقتصادی دانست که توانسته اند دراین جبهه نا برابر و ناجوانمردانه خوش بدرخشند.

ازطرف دیگرشیوع گسترده ویروس کرونا، امنیت جانی کارگران را بخطر انداخته، اما این قهرمانان با همه این مخاطرات و بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وحضورمداوم شان سنگرتولید را خالی نگذاشتند و باتلاش بی نظیری به تولید اقلام موردنیاز زندگی روزمره مردم وصنعت کشورادامه دادند.

ازآنجاکه امنیت و آرامش در جامعه مستلزم سرمایه گذاری و تلاش و کوشش و رونق دهی به تولید است، مقام معظم رهبری، اولین سال قرن جدید راسال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری کردند و این خود وظایف همه دست اندرکاران عرصه تولید و صاحبان صنایع رابرای تحقق این نامگذاری دوصد چندان کرده است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از کارگران متعهد و پرتلاش کشور به خصوص کارگران مومن و متعهد صنایع معدنی وفولادی تقدیر و تشکر نمایم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت همه عزیزان را از خداوند منّان مسئلت می‌نمایم.

منبع: شرکت ملی فولاد ایران

عناوین برگزیده