تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۲۵
بازدید: ۲۶۷
کد خبر: ۲۱۰۱۷۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازار نابسامان سیمان!

‌می‌متالز - اتحادیه صنف مصالح‌فروشان کرج اعلام کرد: سیمان مورد نیاز مصرف به مقدار لازم در سطح بازار وجود دارد، اما عدم عرضه این کالا یا توزیع آن از طریق عاملان و دیگر شبکه‌های غیر مجاز، سبب افزایش قیمت و نابسامانی در سطح عرضه شده است.

به گزارش می‌متالز، اتحادیه صنف مصالح‌فروشان کرج در گزارشی عدم عرضه یا توزیع سیمان از طریق عاملان غیرمجاز را علت افزایش قیمت و نابسامانی در بازار این محصول اعلام کرد.

اتحادیه مصالح‌فروشان کرج در نشستی که به منظور بررسی مشکلات حوزه سیمان با حضور مسوولانی از سازمان صمت و سازمان تعزیرات، رئیس اتاق اصناف کرج و مدیرعامل شرکت سیمان آبیک برگزار شد، در گزارش خود از وضعیت بازار سیمان اعلام کرد: سیمان مورد نیاز مصرف به مقدار لازم در سطح بازار وجود دارد، اما عدم عرضه این کالا یا توزیع آن از طریق عاملان و دیگر شبکه‌های غیر مجاز، سبب افزایش قیمت و نابسامانی در سطح عرضه شده است.

در این نشست و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون ابعاد و زوایای افزایش بی رویه قیمت سیمان در سطح بازار مقرر شد شرکت سیمان آبیک، سهمیه خاص جهت استان البرز در نظر بگیرد. همچنین اتحادیه صنف مصالح فروشان کرج به عنوان مجری و مسوول توزیع مستقیم سیمان اختصاصی استان البرز به عاملان توزیع دارای پروانه کسب معرفی شد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

عناوین برگزیده