تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۶
بازدید: ۲۸۰
کد خبر: ۲۱۰۲۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان؛

تامین سیمان مورد نیاز هرمزگان بر صادرات اولویت دارد

‌می‌متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تامین سیمان مورد نیاز استان هرمزگان بر صادرات اولویت دارد.

به گزارش می‌متالز، ایرج حیدری چهارشنبه شب در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با اشاره به اهمیت تامین سیمان مورد نیاز استان، عنوان کرد: اولویت مهم و اساسی تولیدات کارخانجات سیمان تامین بازار استان است.

وی افزود: کلیه کارخانه جات تولید سیمان خارج از هرمزگان که از زیرساخت‌های بندری هرمزگان اقدام صادرات به بازار‌های هدف خود می‌کنند ملزم هستند بخشی از نیاز بازار هرمزگان را تامین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی ذیربط بر مصرف کنندگان عمده سیمان به ویژه پیمانکاران نظارت کنند تا سیمان توزیعی در محل مورد نظر استفاده شود.

حیدری با تاکید بر تامین سیمان شهرستان قشم، تصریح کرد: کارخانه سیمان قشم ملزم به تامین سیمان شهرستان قشم برای جلوگیری از هرگونه کمبود سیمان در این شهرستان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، با تاکید بر عملیاتی شدن مصوبات ستاد ملی کرونا، در حمایت از واحد‌های تولیدی، خاطرنشان کرد: مصوبات ستاد ملی کرونا برای کلیه دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از واحد‌های تولیدی و خدماتی آسیب دیده از کرونا لازم الاجرا است.

حیدری گفت: در شرایط کرونایی دستگاه‌های اجرایی از واحد‌های اقامتی و رفاهی حمایت کنند تا شرایط فعالیت برای این واحد‌ها مهیا شود.

وی افزود: بهبود کیفیت خدمات نقش بسزایی در رونق واحد‌های اقامتی و رفاهی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده