تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۲۱۰۲۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارائه خدمات و طراحی قطعات مورد نیاز صنایع در دانشگاه آزاد خوزستان

‌می‌متالز - مدیر خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: همه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه فعال هستند و برای صنایع نفت، فولاد و شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی، قطعات طراحی می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، دکتر عطا فردآقایی با اشاره به امکانات آزمایشگاهی این دانشگاه، اظهار کرد: ما حدود ۱۳ دستگاه تراش، شش دستگاه فرز و دو دستگاه cnc تراش و فرز داریم. همه این تجهیزات در راستای ارائه خدمات به منظور ساخت قطعات صنعتی به کار گرفته می‌شوند.

وی افزود: همه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه فعال هستند و برای صنایع نفت، فولاد و شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی، قطعات طراحی می‌کنیم و تاکنون نیز برای صنایع مختلفی در کارگاه‌ها و مراکز آزمایشگاهی خدمات مختلف ارائه شده که از جمله آن می‌توان به ساخت قطعه‌ای برای شرکت حفاری اشاره کرد. همچنین پس از گذراندن با موفقیت تست میدانی این قطعه، تاکنون چندین قطعه مشابه ساخته شده است.

مدیر خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در پایان گفت: اخیرا نیز صفحات قالب روغن صنایع فولاد را ساختیم و به شرکت فولاد تحویل دادیم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط

از شنبه شهرهای با وضعیت قرمز تقریبا به حالت تعطیل و شهرهای نارنجی به حالت نیمه تعطیل در می آیند/ حدود یک سوم جامعه در 4 ماه پیش رو، نفری 100 هزار تومان کمک حمایتی و معیشتی می گیرند/ به حدود 10 میلیون خانوار نیازمند وام یک میلیون تومانی پرداخت می شود/ بیماران مبتلا به کرونا تحت پوشش بیمه قرار گرفته و همه داروهای آنها مشمول بیمه می شود/ دولت جدید آمریکا خودش شرایط را به سمت قواعد باز خواهد گرداند/ عده ای در داخل با ضربه زدن به دولت و نادیده گرفتن واقعیت ها، مجانی آمریکا را تطهیر می کنند تا فضا را برای خود در انتخابات 1400 آماده کنند/ایجاد روحیه یاس در جامعه "خیانت ملی" است/ عده ای فقط دنبال این هستند که قهرمان رفع تحریم چه کسی باشد؛ قهرمان واقعی ملت ایران است/ بنای ما امروز آرامش و همدلی برای پیشرفت کشور است/ دست دوستی ما به سمت همه قوا دراز است؛ الان را زمان ایجاد حاشیه و تسویه حساب سیاسی نمی بینیم/ رشد 6/4 درصدی تولیدات صنعتی در هفت ماه گذشته و افزایش 25 درصدی صادرات طی هفته های اخیر

دو سال پیش
عناوین برگزیده