تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۱۱
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۲۱۰۳۲۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:

۲۶۰۰ نفر از حامیان ایتام در اصفهان کارکنان «شرکت فولاد مبارکه» هستند

‌می‌متالز - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر از کارکنان شرکت فولاد مبارکه در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی حامی ایتام و فرزندان نیازمند اصفهانی هستند.

به گزارش می‌متالز، کریم زارع اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه به عنوان مهمترین واحد صنعتی کشور در راستای مسوولیت اجتماعی حامی نیازمندان است به گونه‌ای که هم اکنون بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر از حامیان ایتام و فرزندان نیازمند اصفهانی از کارکنان این شرکت بزرگ صنعتی هستند.

وی با تاکید بر ایفای مسوولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه گفت: همواره مدیرعامل مجموعه شرکت فولاد مبارکه حامی نیازمندان جامعه بوده است و پرسنل این شرکت ماهانه ۱۴۲ میلیون تومان برای حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند اصفهانی کمک می‌کنند و قطعا از بهترین حامیان کمیته امداد امام خمینی (ره) کارکنان شرکت فولاد مبارکه هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در خاتمه گفت: شرکت فولاد مبارکه با ایفای مسوولیت اجتماعی همواره حامی نیازمندان جامعه بوده است و مطمئنا همواره تعداد زیادی از پرسنل آن شرکت به صورت غیر رسمی در حمایت از نیازمندان سهیم خواهند بود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده