تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۰
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۲۱۰۳۴۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

رشد و توسعه سریع صنعت خودروسازی در جهان و اهتمام شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - رشد و توسعه سریع صنعت خودروسازی در جهان و اهتمام شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی و بهره مندی از جدید‌ترین سیستم‌های مدیریت کیفیت، موجب ترغیب این شرکت برای تمدید گواهینامه‌های ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵,IATF۱۶۹۴۹:۲۰۱۶ شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق گالوانیزه و تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنایع خودرو سازی در کشور مصمم است به منظور رفع نیاز‌ها وانتظارات ذی نفعان  و ایجاد بهبود مستمر فرآیند‌های جاری خود فعالیت‌های حرفه‌ای و سیستم مدیریت کیفیت خود را براساس جدیدترین استاندارد‌های بین المللی  منطبق نماید.
نمایندگان شرکت DQS آلمان طی دو روز واحد‌های مختلف شرکت ورق خودرو را ممیزی و پس از بررسی و ارزیابی درخصوص عملکرد واحد‌های مختلف روند شرکت ورق خودرو را مثبت و مطابق با استاندارد‌های ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵,IATF۲۰۱۶  ارزیابی نمودند.
مهندس چشفر مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در جلسه اختتامیه ممیزی ضمن تقدیر از حمایت‌ها مدیر یت ارشد شرکت و تأکیدایشان برحرکت در راستای تحقق اهداف بلند مدت شرکت افزود: استقرار و جاری سازی الزامات و استاندارد‌های ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵,IATF۲۰۱۶  مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را همسو با پیشرفت سریع صنعت خودرو سازی در جهان نموده است.
 سپس علی رضایی رئیس تضمین کیفیت شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از جلسه اختتامیه، بهبود مستمر در شرکت ورق خودرو را اصلی‌ترین نتیجه استقرار نظام‌های مدیریتی  ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵,IATF۲۰۱۶  ابراز کرد و از تلاش مجموعه تضمین کیفیت شرکت قدردانی نمود.

عناوین برگزیده