تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۴
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۲۱۰۶۶۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
منصور یزدی زاده در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی می‌تواند سازمان را به چالش بکشد و باعث پیشرفت آن گردد

‌می‌متالز - به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت ماه) کارکنان روابط عمومی با منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش می‌متالز، منصور یزدی زاده، در این دیدار به اهمیت و جایگاه خاص روابط عمومی اشاره کرد و گفت: با توجه به روند سریع تحولات و پیشرفت فناوری‌های ارتباطی، به روز بودن روابط عمومی شرکت و برخورداری از دانش، تجهیزات و تکنولوژی‌های نوین بسیار مهم است چرا که به روز بودن روابط عمومی می‌تواند در معرفی توانمندی‌های شرکت، ایجاد انگیزش در کارکنان و در نتیجه بهره وری، کارآیی و اثربخشی و تحقق برنامه‌های راهبردی موثر واقع شود که روابط عمومی ذوب آهن به خوبی در این زمینه عمل کرده است.
وی افزود: روابط عمومی ذوب آهن از استاندارد‌های لازم برخوردار است، اما استاندارد حدی ندارد و معرفی مطلوب شرکت بزرگی مانند ذوب آهن اصفهان، ایده‌های جدید و خلاقیت زیادی می‌طلبد.
مدیرعامل شرکت به تنوع ذینفعان سازمان اشاره کرد و افزود: نیاز و ویژگی‌های ذینفعان متفاوت است و باید آن‌ها را دسته بندی کرد و محتوای ویژه‌ای باید برای هر بخش از ذینفعان تهیه شود تا اثربخشی این پیام‌ها افزایش یابد.
یزدی زاده برقراری ارتباط صحیح و منطقی و اصولی با مخاطبان و همچنین اطلاع رسانی شفاف و روشن و دریافت انتظارات و خواسته‌های مخاطبان با بکار گیری روش‌ها و فنون مختلف را از دیگر وظایف کارکنان روابط عمومی دانست.
مدیرعامل، روابط عمومی را ویترین فعالیت‌های شرکت معرفی کرد و گفت: موفقیت روابط عمومی، موفقیت سازمان است و یک روابط عمومی متعالی است که می‌تواند یک سازمان را به چالش بکشد و باعث پیشرفت آن گردد.
وی باشاره به نقش روابط عمومی در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی افزود: از جمله وظایف روابط عمومی ارتباط و تعامل با رسانه‌ها است که توسعه این تعاملات در جهت معرفی شرکت از ابعاد مختلف بسیار با اهمیت است.
وی ضمن قدردانی از کارکنان روابط عمومی گفت: کسب جوایز مختلف در این حوزه نشان از توانمندی و پشتکار کارکنان روابط عمومی است، ولی با توجه به پتانسیل کارکنان این بخش می‌توان سطح استاندارد‌ها را ارتقا داد و انتظارات بیشتری در این حوزه از کارکنان مدیریت روابط عمومی داشت.
علیرضا امیری مدیر روابط عمومی نیز در این دیدار به تشریح عملکرد این بخش در سال گذشته و برنامه‌های سال جاری پرداخت.

منبع: شرکت ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده