تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۳
بازدید: ۳۰۱
کد خبر: ۲۱۱۲۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کمبود شن و ماسه، فریاد سی‌سختی‌ها را درآورد/ تشکیل پرونده برای اخلالگران سیمان

‌می‌متالز - رئیس اداره صمت شهرستان دنا مقصر اصلی کمبود شن و ماسه در شهرستان دنا را تعطیلی کارخانه‌های سنگ‌شکن ارزیابی کرد.

به گزارش می‌متالز، در روز‌های گذشته شهروندان زلزله‌زده سی‌سخت از نبود شن و ماسه برای ادامه روند ساخت و ساز‌ها گلایه و عنوان کردند: در شرایطی که باید در ساخت و ساز‌ها تسریع شود به دلیل نبود شن و ماسه ساخت و ساز‌ها دچار توقف می‌شود.

این شهروندان با بیان اینکه در شرایط نبود شن و ماسه مشکلات مختلفی برای شهروندان رخ می‌دهد اذعان داشتند: با سختی زیاد بنا و کارگر ساختمانی پیدا می‌شود، اما به دلیل نبود شن و ماسه کار و فعالیت دچار وقفه می‌شود و کارگر و بناکار را رها می‌کنند.

در همین رابطه شهاب باربد، رئیس اداره صمت شهرستان دنا در خصوص مشکلات نبود شن و ماسه در شهر سی سخت گفت: تعدادی از کارخانه‌های سنگ شکن تعطیل شدند و به این دلیل که غیر فعال بودند فروش شن و ماسه‌ای نداشتند.

باربد با بیان اینکه تعدادی از کارخانه‌های سنگ شکن در اعتراض به نرخ شن و ماسه در جلوی صنعت و معدن مطالبه گری کردند، ادامه داد: کارخانه داران سنگ شکن خواهان افزایش نرخ شن و ماسه بودند، اما نرخ جدید برای آن‌ها درنظر گرفته نشده است از طرفی پیگیر هستیم با همان نرخ قبلی شن و ماسه را عرضه کنند.

وی با بیان اینکه کارخانه داران سنگ شکن به دنبال افزایش نرخ شن و ماسه هستند که این موضوع توسط دفتر فنی، صنعت و معدن و تعزیرات در یک جلسه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: در بازدید‌ها مشخص شد کارخانه‌های سنگ شکن فعال نیستند که اگر به فعالیت خود ادامه ندهند فرم گزارش بازرسی برای آن‌ها تکمیل شده و از طریق هماهنگی بادادستان موضوع اخلال در نظم مطرح می‌شود و نظر نهایی را دادستان در این خصوص صادر خواهد کرد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

عناوین برگزیده