تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۸
بازدید: ۳۷۲
کد خبر: ۲۱۳۱۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اعلام قیمت جدید شن و ماسه در یزد

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد: در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قیمت شن و ماسه مشخص شد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا علمدار یزدی گفت: هر تن شن و ماسه، با بررسی کمیته‌های تخصصی به قیمت ۷۰ هزار تومان برای مصرف کننده مصوب شد که هر تن با کیفیت بالا و ارزش افزوده ۴۵ هزار تومان و ۲۵ هزار تومان هم به کرایه تعلق دارد.
وی درباره مشکلات گوشت مرغ اظهار داشت: تولید گوشت مرغ در استان یزد تا پیش از ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰ تن در روز بود که این میزان پس از ۲۰ اردیبهشت به ۸۸ تن رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: اگر قیمت گذاری کشوری یعنی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان برای استان‌های همجوار هم اعمال شود، ۸۸ تن جوابگوی نیاز استان خواهد بود.

علمدار یزدی تصریح کرد: مقرر شد قرارگاه تولید و توزیع گوشت مرغ به صورت روزانه تشکیل جلسه داده و هر روز تصمیم‌های لازم را بگیرد. نیروی انتظامی نیز از خروج گوشت مرغ بدون مجوز از استان جلوگیری می‌کند.

وی همچنین از جمع بندی مشکلات و درخواست‌های دامداران یزدی و انعکاس این موارد به تهران برای اطلاع و تصمیم گیری خبر داد.

علمدار یزدی با تأکید بر لزوم تمرکز بر روی بازار استان گفت: همه فعالیت تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و شبکه‌های توزیع باید شفاف شده و جهاد کشاورزی هم بانک اطلاعات قوی را در این خصوص تهیه کرده تا ملاک همه برنامه ریزی‌ها و تصمیم گیری‌ها باشد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان شیر گفت: باید این مشکلات را جمع بندی کرده و برای تصمیم در خصوص تغییر قیمت به تهران منعکس شود.

تعداد بازدید : 2


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

عناوین برگزیده