تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۳
بازدید: ۳۶۰
کد خبر: ۲۱۱۹۷۹
معاون وزیر صمت مطرح کرد؛

ضرورت تسریع در اجرای طرح دوبانده شدن مسیر تربت حیدریه، سنگان

‌می‌متالز - جعفری، گفت: تعهدات وزارت صمت و ایمیدرو در رابطه با پروژه دوبانده شدن مسیر تربت حیدریه، رشتخوار، خواف در فاصله بسیار کوتاه به طور کامل انجام خواهد شد، لازمه تسریع در اجرای طرح پیگیری‌های لازم توسط مسئولان شهرستان جهت عملی شدن تعهدات وزرات راه است.

به گزارش می‌متالز، وجیه الله جعفری معاون وزیر صمت، عصر امروز در بازدید و نشست با مسوولان پیمانکاری اجرای طرح دوبانده شدن مسیر، تربت حیدریه، رشتخوار، سنگان خواف، گفت: یکی از موارد که دغدغه ما در بخش ایمدیرو بوده در رابطه با تاخیر در اجرای پروژه دوبانده شدن مسیر تربت حیدریه، رشتخوار به سنگان خواف است.

وی در ادامه، افزود: در رابطه با این پروژه تعهدات وزارت صمت و ایمیدرو در فاصله بسیار کوتاه در رابطه با قسمتی که مسوولیتش بر عهده ماست به طور کامل انجام خواهد شد، و در ادامه لازمه تسریع در اجرای طرح پیگیری‌های لازم توسط مسوولان شهرستان جهت عملی شدن تعهدات وزرات راه هست، تا کار انشالله هرچه سریعتر پیش برود.

رییس هیات عامل ایمیدرو، یادآور شد: قطعا در بحث آبادی منطقه و زیر ساخت‌ها از طرف ایمیدرو و معادن کمک خواهیم کرد، چرا که وظیفه ما خدمت به مردم منطقه است، انشالله با این کار دعای خیر مردم نیز همراه ما باشد.

در ادامه خالقداد عرب فرماندار رشتخوار به مشکل و انتظار چند ساله مردم شهرستان رشتخوار برای اجرا و سرعت گرفتن طرح دوبانده شدن مسیر رشتخوار، بحث کمربندی شهر و رفع مشکل تامین خوراک اولیه کارخانه‌های فولادی رشتخوار اشاره و خواستار رفع مشکلات در این حوزه شد.

حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار نیز خواستار تسریع در اجرا طرح دوبانده شدن مسیر و عملی شدن تعهدات ایمیدرو در رابطه با طرح‌های مهم در سطح شهرستان رشتخوار شد.

شایان ذکر است که در جلسه جمع بندی و نهایی که فردا با حضور حجت الاسلام احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار برگزار می‌شود، جمع بندی و برنامه ریزی‌های لازم در رابطه با طرح‌های مربوط انجام خواهد شد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی دانا

عناوین برگزیده