تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۶
بازدید: ۳۹۱
کد خبر: ۲۱۲۳۵۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کمبود سیمان به‌خاطر اجرای پروژه‌های عمرانی است

‌می‌متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب با اشاره به کمبود سیمان در شهرستان بناب، گفت: با وجودکمبود سیمان ظرف دو ماه گذشته یک‌هزار و ۳۰۴ تن سیمان در شهرستان بناب توزیع شده است که این میزان سیمان ۱.۵ برابر سیمان توزیع شده در شهر‌های همجوار است.

به گزارش می‌متالز، حبیب خانبابایی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و اعضای این ستاد با بیان اینکه کمبود سیمان در بناب به‌خاطر انجام فعالیت‌های عمرانی در منطقه است؛ اظهار داشت: هم اکنون ۸۷ واحد تیرچه بلوک در شهرستان فعالیت می‌کنند که متوسط ۲ هزار نفر در این واحد‌ها مشغول به کار هستند.

وی گفت: قطعاً با تأمین سیمان مورد نیاز پروژه‌های بزرگ و مجموعه شهرداری از طریق استان سیمان در شهرستان به وفور یافت خواهد شد.

رئیس اداره صمت بناب خاطرنشان کرد: با وجود وضعیت کرونایی طی دو ماه گذشته یک‌هزار و ۱۲۱ بازرسی از صنوف بناب صورت گرفته و ۷۷ پرونده تشکیل شده که متخلفان بیش از ۳ میلیارد ریال جریمه شده‌اند.

خانبابایی در ادامه از فروش اجباری کالا در کنار ارائه روغن‌نباتی توسط برخی فروشگاه‌های شهرستان انتقاد و یادآور شد: شنیده می‌شود که برخی از این فروشگاه‌ها در کنار عرضه روغن‌نباتی مواد شوینده، تن ماهی و دیگر کالا‌ها و اجناس را به مردم و مشتریان عرضه می‌کنند.

البته ناگفته نماند، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب در کنار اشاره به کمبود سیمان در شهرستان هیچ اشاره‌ای به قیمت فعلی فروش سیمان در بازار نکرده و توضیح ندادند که طی هفته‌های اخیر در چند نوبت قیمت سیمان افزایش یافته است و حتی به اینکه پای دلالان نیز به این محصول پرمصرف باز شده است، اشاره‌ای نداشتند!

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده