تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۳۷
بازدید: ۳۴۹
کد خبر: ۲۱۴۵۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۶

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی نوری، لیزینگ کارآفرین و سرمایه‌گذاری سایپا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه تجارت نو، توکاریل و صنایع چوب خزر کاسپین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۲۴۶۰ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۴۷ هزار و ۶۶۹ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶ میلیارد و ۲۱۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان در بیش از ۵۰۰ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پتروشیمی نوری، لیزینگ کارآفرین و سرمایه‌گذاری سایپا بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های درخشان یزد، قند اصفهان و قند مرودشت بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۲۷ میلیون ورقه به‌ارزش ۹ هزار و ۳۳۷ میلیارد تومان در ۳۶۹ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۷ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۲۹۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه تجارت نو، توکاریل و صنایع چوب خزر کاسپین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های قند و شیروان، صنایع فولاد آلیاژی یزد و فرابورس ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده