تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۸
بازدید: ۲۸۸
کد خبر: ۲۱۴۶۰۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه:

نقش پررنگ انتخابات در تولید ایران

‌می‌متالز - مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه گفت: مهم‌ترین مسئله ایران در شرایط کنونی معیشت مردم و اقتصاد کشور است و آنچه در این اقتصاد به شدت اثر دارد، «تولید» و «حمایت، پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید» است. به همین دلیل نقش انتخابات در تولید در کشور ما بسیار پررنگ است.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا سلیمی درباره اهمیت حضور در انتخابات اظهار کرد: اصطلاحی در حوزه مدیریت وجود دارد که می‌گوید «اگر انسان خود تصمیم نگیرد، دیگران برایش تصمیم می‌گیرند». این مسئله در کنار بلوغ اجتماعی انسان‌ها، آن‌ها را به سمت انتخاب صحیح سوق می‌دهد. این دو نکته در شرایط کنونی کاملا صادق است.

وی افزود: مردم ایران نیز پس از ۴۲ سال که از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد، به بلوغ کافی رسیده و قادر به انتخاب نامزد‌های اصلح در انتخابات هستند.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه ما فولادمردان تولید هستیم، گفت: به همین دلیل به خوبی درک می‌کنیم که نقش تصمیم‌گیری‌ها در تولید چیست. مهم‌ترین مسئله ایران در شرایط کنونی معیشت مردم و اقتصاد کشور است و آنچه در این اقتصاد به شدت اثر دارد، «تولید» و «حمایت، پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید» است.

سلیمی افزود: این نگاه از دو جنبه قابل بیان است. اول اینکه با تولید محصولات در فولاد مبارکه، خوراک لازم برای صنایع دیگر تامین و اشتغال ایجاد شده و دوم اینکه شرکت‌های دانش بنیان و سازنده برای بومی‌سازی و حمایت از صنایع تولیدی تشویق می‌شوند؛ بنابراین برای اینکه این روحیه در صنایع تولیدی بوده و این حس در عمل قابل رویت باشد، مردم باید در انتخاب فرد اصلح در انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: به همین دلیل نقش انتخابات در تولید در کشور ما بسیار پررنگ است. اهمیت به تولید امتیازی است که کاندیدای مورد نظر باید داشته باشد. اگر دغدغه اصلی وی رونق تولید (در همه صنایع) باشد، می‌تواند با اجرای آن مستقیم بر اشتغال و معیشت مردم تاثیرگذار باشد؛ بنابراین باید دید فرد مورد نظر در انتخابات، چقدر به این مسئله اهمیت می‌دهد. راه حل برون رفت از مشکلات ایران در شرایط فعلی اهمیت به تولید است.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه در این خصوص با مسئولان ناحیه مقرر شد مسئولان بخش‌های مختلف در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، پرسنل را با رعایت پروتکل‌های کرونا به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده