تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۰۳
بازدید: ۴۱۰
کد خبر: ۲۱۴۶۲۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس امور کارکنان شرکت فولاد مبارکه:

فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری کارکنان شرکت فولاد مبارکه در انتخابات روز جمعه

‌می‌متالز - رئیس امور کارکنان شرکت فولاد مبارکه گفت: تمامی واحد‌های مرتبط شرکت از جمله نیروی انسانی، روابط عمومی و حفاظت فیزیکی تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری کارکنان شرکت فولاد مبارکه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراهم کرده اند و امیدواریم روز جمعه همپای رکورد زنی در بخش تولید با مشارکت حداکثری، رکورد میزان حضور در انتخابات ریاست جمهوری و تعیین سرنوشت کشور را نیز ارتقاء دهند.

به گزارش می‌متالز، محمود صفری، رئیس امور کارکنان شرکت فولاد مبارکه با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: حضور آگاهانه و هوشمندانه با مشارکت حداکثری در انتخابات منتج می‌شود و تاثیرات آن در سرنوشت کشور هویدا خواهد شد.

وی افزود: کارکنان شرکت فولاد مبارکه به عنوان خط شکنان جبهه صنعت کشور، همانطور که به رکورد در بخش تولید دست یافتند؛ در روز جمعه، ۲۸ خردادماه هم با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای، نقش آفرینی می‌کنند.

رئیس امور کارکنان شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه انتخاب فرد اصلح در مقام رئیس جمهور بر سرنوشت آحاد مردم موثر است، گفت: بی تفاوتی نسبت به تعیین سرنوشت موجب می‌شود که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از این فرصت در راستای کارشکنی‌های خود بهره گیرند؛ لذا باید به این نکته دقت کرد که هر رای می‌تواند سرنوشت ساز باشد و امیدواریم در روز جمعه با مشارکت حداکثری شاهد انتخاب فرد اصلح با بالاترین میزان رأی در بالاترین امور اجرایی کشور باشیم.

نقش مهم روابط عمومی در افزایش مشارکت در انتخابات

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه همزمان با فعالیت انتخاباتی در راستای ایجاد مشارکت حداکثری کارکنان شرکت فولاد مبارکه از هیچ کوششی دریغ نکرده است؛ تصریح کرد: ارسال پیامک، نصب بنر و ایجاد فضای انتخاباتی توسط روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در راستای هم افزایی و تبیین نقش مهم کارکنان شرکت فولاد مبارکه در مشارکت حداکثری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری قابل توجه است.

صفری با تاکید بر ایجاد حمیت بین کارکنان شرکت فولاد مبارکه و مشارکت حداکثری در روز انتخابات گفت: کارکنان شرکت فولاد مبارکه در روز انتخابات به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند. تعدادی در محل کار حضور ندارند و با خانواده‌های خود به نزدیکترین شعب اخذ رای مراجعه می‌نمایند و برای کارکنانی که در راستای تداوم تولید و رفع نیاز‌های صنایع پایین دستی، روز جمعه در محل کار حضور دارند هم پیش بینی‌های لازم جهت اخذ رای انجام شده است. این افراد می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی در مسجد جامع شرکت حاضر شوند و رای خود را در صندوق بیاندازند تا محدودیت حضور در محل کار مانع از مشارکت پرسنل این شرکت نشود.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت حداکثری کارکنان شرکت فولادمبارکه فرد اصلح در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شود و شرایط توسعه روزافزون کشور مهیا گردد و امید هرچه بیشتر با آبادانی و آینده درخشان در کشور حاکم شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده