تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۰۱
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۲۱۴۷۲۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولادمبارکه

حضور در انتخابات با سرنوشت کشور گره خورده است/ امید برای همسو شدن نهاد‌های مختلف و توجه به بیشتر به صنعت

‌می‌متالز - معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه و عضو هیات مدیره این شرکت درخصوص حضور حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری کشور گفت: حضور در انتخابات نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور عزیزمان دارد، همچنین می‌توان امیدوار بود با روی کار آمدن دولت جدید شاهد همسو شدن نهاد‌های مختلف در کشور و توجه بیشتر به حوزه صنعت باشیم.

به گزارش می‌متالز، طهمورث جوانبحت  اظهار کرد: بنده به عنوان یک شهروند ضمن حضور در انتخابات، اطرافیان خود را نیز برای شرکت در انتخابات تشویق خواهم کرد. چرا که سرنوشت ما وابسته به این انتخابات است و اکنون با توجه به ایجاد فضای رقابتی در انتخابات، آرای مردم برای مشخص شدن رئیس دولت آینده بسیار مهم و اثر گذار خواهد بود.

وی در خصوص اینکه روی کارآمدن دولت جدید چه تاثیراتی می‌تواند بر حوزه صنعت کشور داشته باشد نیز گفت: متاسفانه سال‌های اخیر آنچنان که باید از صنعت حمایت نشد و عدم همسویی بین قوه مجریه، مقننه و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های قانونگذار یکی از مشکلات اصلی برای بخش صنعت کشور بود؛ برای مثال صدور دستورالعمل‌های متعدد از سوی ارگان‌های مرتبط همچون اعلام مصوبه از سوی شورای رقابت و در مقابل آن صدور مصوبه یا بخشنامه جدید در مخالفت با آن توسط سایر قوه ها، همگی باعث ایجاد مشکل برای صنعتگران شده بود.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولادمبارکه تاکید کرد: در این میان می‌توان امید داشت با روی کار آمدن دولت جدید و همسو شدن نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف همچون مجلس شورای اسلامی و دولت شرایط برای صنعت بهبود پیدا کند.

به گفته جوانبخت، بخش صنعت کشور به ویژه صنعت فولاد به عنوان یکی از شاخه‌های اصلی و مهم در پیشبرد اهداف تعریف شده برای ارتقای صنعت و از آن مهمتر اقتصاد ایران بوده و در صورتی که مورد توجه و حمایت دولت قرار گیرد، می‌توان از ظرفیت‌های موجود در این بخش نهایت استفاده را برد و به سمت اقتصاد غیر نفتی با سرعت بیشتری حرکت کرد.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده