تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۳۸
بازدید: ۲۸۰
کد خبر: ۲۱۴۷۱۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
نایب رئیس اتاق تهران مطرح کرد:

نقش ویژه «شرکت فولاد مبارکه» در مشارکت پرشور انتخابات

‌می‌متالز - نایب رئیس اتاق تهران با تاکید بر نقش ویژه مشارکت پرسنل شرکت فولاد مبارکه در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: اهمیت مشارکت کارکنان شرکت فولاد مبارکه در انتخابات ریاست جمهوری آن هم در مقطع حساس کنونی که کشور فشار‌های فزاینده و بی سابقه‌ای را پشت سر گذاشته، بسیار مهم است.

به گزارش می‌متالز، علاءالدین میرمحمدصادقی با اشاره به اهمیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اقتصاد کشور اظهار کرد: فردا روز مهمی برای تعیین سرنوشت کشور است چرا که حضور پرشور مردم در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند بر مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صحه بگذارد و دشمنان را از کارشکنی‌های عدیده باز دارد.

وی افزود: اهمیت مشارکت کارکنان شرکت فولاد مبارکه در انتخابات ریاست جمهوری آن هم در مقطع حساس کنونی که کشور فشار‌های فزاینده و بی سابقه‌ای را پشت سر گذاشته، بسیار مهم است؛ چرا که به موازات تعیین رئیس آتی قوه مجریه، کیفیت مشارکت در انتخابات می‌تواند جایگاه نظام را در جهان ویژه کند.

نایب رئیس اتاق ایران، شرکت فولاد مبارکه را افتخار کشور برشمرد و گفت: شرکت فولاد مبارکه علیرغم فشار حداکثری دشمنان، تحریم‌ها و کرونا به رکورد‌های کمی و کیفی در تولید دست یافت که مایه مباهات و غرور است.

وی با اشاره به اینکه هرچه میزان مشارکت درانتخابات بیشتر باشد، دولت نیز می‌تواند به اتکای مشارکت کنندگان در انتخابات، سیاست بهتری در پیش بگیرد، گفت: شرکت فولاد مبارکه با بیش از ۲۰ هزار پرسنل نقش مهمی در افزایش مشارکت در انتخابات را دارد و اگر رئیس جمهور آینده با رای قاطع انتخاب شود قدرت مانور بیشتری در مسائل صنعت و اقتصاد کشور خواهد داشت.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده