تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۵۳
بازدید: ۳۰۲
کد خبر: ۲۱۴۷۲۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون امور معادن شرکت فولاد مبارکه:

شرکت در انتخابات فرصتی جهت تجدید قوای نظام علیه دشمن است

‌می‌متالز - معاون امور معادن فولاد مبارکه گفت: هر جا و در هر انتخاباتی که شاهد حضور و ظهور جلوه‌های مشارکت مردمی و همبستگی وحدت ملی بوده‌ایم، این موضوع به مثابه فرصتی جهت تجدید قوای نظام علیه دشمن بیرونی نمایان شده و تا مدت‌ها حربه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را کند کرده است. به بیان دیگر باعث مصونیت‌بخشی به نظام شده است.

به گزارش می‌متالز، محمد یاسر طیب‌نیا، معاون امور معادن شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: لزوم حضور در انتخابات برای هر ایرانی از دو منظر قابل بررسی است؛ حق و تکلیف. از نگاه اول همه ما این حق را داریم که در تعیین سرنوشت خود و مسوولان اجرایی کشور سهمی داشته باشیم و مختاریم از این حق استفاده کرده یا از آن بگذریم، اما نگاه از حوزه «تکلیف» موضوع متفاوتی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی حرف‌ها و آرمان‌های جدیدی را در عرصه بین‌المللی مطرح کرده و امروز به عنوان الگوی بسیاری از کشور‌های ستم دیده محسوب می‌شود. همین موضوع نیز عزم دشمنان را در مقابله با این نظام اسلامی جدی‌تر کرده است و باعث شده با تمام قوا در صحنه حاضر شوند.

وی افزود: نمونه بارز آن نیز تحریم‌های بی‌سابقه بین‌المللی علیه ایران در سال‌های اخیر است. در چنین شرایطی صرفه‌نظر از اینکه چه کسی منتخب مردم باشد (البته این مسئله به نوبه خود بسیار مهم است) مسئله اولویت‌دار، حضور پررنگ مردم در این نمایش ملی است. زیرا حضور در عرصه انتخابات به نوعی نشان‌دهنده جدی بودن مردم در تعیین سرنوشت خود و تایید آرمان‌های نظام اسلامی است.

معاون امور معادن شرکت فولاد مبارکه گفت: به همین دلیل در سایه این حضور، اراده دشمنان و امید آنان در ضربه زدن به مردم و کشور سست می‌شود. هر جا و در هر انتخاباتی که شاهد حضور و ظهور جلوه‌های مشارکت مردمی و همبستگی وحدت ملی بوده‌ایم، این موضوع به مثابه فرصتی جهت تجدید قوای نظام علیه دشمن بیرونی نمایان شده و تا مدت‌ها حربه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را کند کرده است. به بیان دیگر باعث مصونیت‌بخشی به نظام شده است.

طیب‌نیا افزود: به نظر من در شرایط کنونی که یکی از اهداف اصلی دشمنان ما تحریم صنایع استراتژیک و ملی مانند صنعت فولاد است، وظیفه تک‌تک صنعتگران برای مصونیت‌بخشی و ایجاد امنیت برای صنعت، حضور پررنگ در انتخابات پیش رو و صرف نظر از اینکه چه کسی پیروز انتخابات است. ضمن آنکه انتخاب فرد اصلح نیز خود یک حق و وظیفه مظاعف برای تک‌تک مردم است.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده