تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۳
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۲۱۵۶۵۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
در دستور کار هفته جاری کمیسیون عمران قرار دارد؛

دغدغه مستاجران در دستور کار کمیسیون عمران / احضار مسوولان مرتبط با حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

‌می‌متالز - اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در نشست هفته جاری مسائل و مشکلات اجاره مسکن در کشور را مورد بررسی قرار می‌دهند.

به گزارش می‌متالز، نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روز‌های یک‌شنبه و سه‌شنبه (۶ و ۸ تیر ماه) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش بررسی مسائل و مشکلات اجاره مسکن در کشور و ارائه گزارش درخصوص مسکن حمایتی توسط معاون وزیر راه و شهرسازی و بررسی طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و حرم مطهرحضرت معصومه (س) در دستور کار روز یک شنبه کمیسیون قرار دارد.

مسائل و مشکلات مربوط به دریاچه ارومیه با حضور مسوولین ذیربط و طرح اصلاح قانون مهندسی و کنترل ساختمان در عمران، در جلسه روز سه شنبه کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ جلسه کمیته حمل و نقل ریلی در خصوص ارزیابی عملکرد حمل و نقل ریلی در سال ۱۳۹۹ و برنامه سال ۱۴۰۰، کمیته حمل و نقل زمینی؛ جهت بررسی مسائل و مشکلات مربوط به پایانه‌های مرزی با حضور مسوولین ذیربط، کمیته معماری و شهرسازی برای بررسی اصلاح تبصره (۲) ذیل ماده (۲۹) قانون نوسازی و عمران شهری در عمران، کمیته مسکن و عمران شهری و روستایی؛ در خصوص ارائه گزارش بنیاد مسکن درخصوص طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی و کمیته نظام‌های فنی، اجرایی و مهندسی؛ به منظور طرح اصلاح قانون مهندسی و کنترل ساختمان در عمران روز دوشنبه (۷ تیرماه) برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده