تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۷
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۲۱۶۰۵۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

میزبانی «شرکت فولاد مبارکه» از مدیران روابط عمومی اتاق بازرگانی به تشکیل باشگاه روابط عمومی انجامید / با بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه احساس غرور کردیم

‌می‌متالز - شرکت فولاد مبارکه میزبان دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی بود که با حمایت مدیرعامل شرکت فولادمبارکه و رئیس اتاق بازرگانی باشگاه روابط عمومی اتاق بازرگانی تشکیل می‌شود.

به گزارش می‌متالز، در آستانه روز صنعت و معدن، شرکت فولاد مبارکه میزبان دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان شد. ۴۰ مدیر روابط عمومی بزرگترین شرکت‌ها و صنایع استان اصفهان در یک بازدید فشرده از شرکت فولاد مبارکه در سالن اجتماعات با حضور مدیرعامل شرکت فولادمبارکه و رئیس اتاق بازرگانی گردهم آمدند. این نشست که با پیشنهاد هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه برگزار می‌شد به تشکیل باشگاه روابط عمومی اعضای اتاق بازرگانی انجامید. اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها همان حلقه مفقوده‌ای بود که در دو نشست اخیر از آن یاد شد و نباتی نژاد از تلاش‌های هفده ساله اش در مقام مدیر روابط عمومی سازمان‌های بزرگ یاد کرد که روابط عمومی را از رویکرد خدماتی-رفاهی به بخش موثر سازمان‌ها تبدیل کرده است؛ همان نمودی که این روز‌ها در شرکت فولاد مبارکه مشهود است و رسانه‌ها در خدمت تلاش جهادگران وخط شکنان تولید در بزرگترین واحد صنعتی کشور قرار گرفته اند؛ تا دغدغه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب که همانا امیدآفرینی در جامعه است؛ به بار بنشیند و در راستای تحقق شعار سال این بار هم شرکت فولاد مبارکه باشد و مردان پولادین اش، بدانند تلاش هایشان در مسیر پشتیبانی از تولید با پس از زدن موانع داخلی و خارجی در جامعه دیده می‌شود و مردم قدردان زحماتشان هستند و این همان رسالتی است که روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه پیش آهنگ آن شده است.

میزبانی «شرکت فولاد مبارکه» از مدیران روابط عمومی اتاق بازرگانی به تشکیل باشگاه روابط عمومی انجامید / با بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه احساس غرور کردیم

در همین نشست بود که هاتف سروش، مدیرروابط عمومی شرکت دوو پشت تریبون رفت و گفت: هرباری که قرار بود مسوولی از گروه انتخاب و زیرمجموعه هایش بازدید کند به ما خبر می‌دادند که راهی شرکت فولاد مبارکه شده است و امروز با بازدید از این شرکت عظیم احساس غرور کردم و به مدیران و کارکنان این شرکت تبریک می‌گویم.

اما مدیران روابط عمومی دیگر شرکت‌ها هم با هاتف سروش هم نظر بودند. در همین ارتباط، سید آرمین حسینی، مدیر روابط عمومی شرکت شیر پگاه اصفهان، از خبررسانی به موقع و دقیق ایراسین تقدیر کرد و گفت: پوشش رسانه‌ای حرفه‌ای و منظم پایگاه خبری ایراسین در خور تحسین است و از تمام عوامل برگزاری دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی تشکر می‌کنم.

وی که بر تعامل گسترده شرکت شیر پگاه اصفهان با فولاد مبارکه یاد کرد، ادامه داد: همانطور که رئیس اتاق بازرگانی تاکید کردند همه ما باید در راستای امیدآفرینی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی اقدامات همدیگر را همپوشانی کنیم و در همین راستا اخبار منتشر شده را در گروه‌ها بازنشر کرده ایم.

مدیر روابط عمومی شرکت شیر پگاه اصفهان درخواست کرد که امیدوارم این نشست‌ها در سطح مدیران عامل شرکت‌های عضو هم برگزار شود تا با تعامل گسترده و گفتگو بتوان به توسعه صنعت و معرفی آن به جامعه موثرتر واقع شد.

وی گریزی هم به شرکت پگاه اصفهان کرد و توضیح داد: شرکت پگاه اصفهان با قدمت۶۶ ساله، نخستین کارخانه شیر پاستوریزه در اصفهان است. این شرکت شامل ۱۶ کارخانه تولیدی و ۵ مجموعه توزیع با عنوان «بازارگستر پگاه» به فعالیت مشغولند.

حسینی با اشاره به اشتغال ۶۰۰ نفر در بخش تولید شرکت شیر پگاه اصفهان ادامه داد: بیش از هزار نفر به طور مستقیم به اشتغال گماشته شده اند و ۵ استان کشور تحت پوشش مستقیم این شرکت قرار دارد و به واسطه شرکت‌های توزیع مرودات این شرکت با بقیه استان‌های کشور برقرار است.

وی با اشاره به اینکه اصفهان قطب تولید شیرخام در کشور است، تصریح کرد: روزانه بالغ بر ۸۰۰ تن شیر خام در گرید‌های مختلف در ۱۶۰ محصول به بازار عرضه می‌شود و در بخش صادرات روسیه یکی از مقصد‌های مهم ماست و درصدد توسعه صادرات به کشور‌های اوراسیا هستیم.

میزبانی «شرکت فولاد مبارکه» از مدیران روابط عمومی اتاق بازرگانی به تشکیل باشگاه روابط عمومی انجامید / با بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه احساس غرور کردیم

میزبانی شرکت فولاد مبارکه تحسین برانگیز بود

رسول میرزایی، رئیس روابط عمومی مجتمع صنعتی سپاهان، هم از میزبانی شرکت فولاد مبارکه و به ویژه از تلاش‌های مدیر روابط عمومی این شرکت تشکر کرد و گفت: از نقطه نظرات مهندس نباتی نژاد بهره کافی و وافی بردیم و تشکیل باشگاه روابط عمومی را به فال نیک می‌گیریم تا بتوانیم به نقش موثر تعاملات و ارتباطات بین شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی بیش از پیش دست یابیم.

وی بازدید از شرکت فولاد مبارکه را غرورآفرین دانست و گفت: مجتمع صنعتی سپاهان در منطقه صنعتی اشترجان در تولید باتری فعال است و امیدواریم این تعامل با شرکت فولاد مبارکه تداوم یابد.

برگزاری دیدار‌های هم اندیشی نتایج مطلوبی برای استان و کشور خواهد داشت

محمد ممیز، مدیر روابط عمومی شرکت آرین پایپ هم گفت: شرکت آرین پایپ نخستین شرکت تولید کننده لوله‌های پنج‌لایه با تکنولوژی جوش TIG و اتصالات برنجی است و خوشحالیم که در این جلسات حضور داریم.

وی در ادامه افزود: امروز شاهد برگزاری دومین نشست مدیران منتخب روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان بودیم که این جلسه در فولاد مبارکه برگزار شد و از همه دوستان در اتاق بازرگانی و فولاد مبارکه بابت برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: برگزاری چنین جلساتی در جهت هم افزایی و تعامل میان مدیران روابط عمومی به صورت ماهانه باعث رقم خوردن نتایج بسیار خوبی برای استان و در ادامه در کشور خواهد بود.

میزبانی «شرکت فولاد مبارکه» از مدیران روابط عمومی اتاق بازرگانی به تشکیل باشگاه روابط عمومی انجامید / با بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه احساس غرور کردیم

باید جایگاه اصفهان را به عنوان قطب صنعتی ایران و خاورمیانه ارتقا دهیم

مجید اوقانیان، مدیر روابط عمومی شرکت اصفهان ماشین اسپادانا،، ضمن تشکر از اتاق بازرگانی و فولاد مبارکه برای برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی، اظهار کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی باعث می‌شود که مدیران روابط عمومی شرکت‌های کوچک و بزرگ در کنار هم قرار گیرند و از تجارب یکدیگر استفاده کنند.

وی افزود: آنچه در این میان حائز اهمیت است این است که شرکت‌های کوچکی که ظرفیت رشد دارند باید از ظرفیت‌های رشد مجتمع‌های بزرگی، چون فولاد مبارکه و ذوب آهن در کنار اتاق بازرگانی استفاده کنند تا بتوانند علاوه بر استفاده بیشتر از جوانان، بازار هدف مشترکی را نیز به دست آورند.

مدیر روابط عمومی شرکت اصفهان ماشین اسپادانا ادامه داد: باید تلاش کنیم علاوه بر اشغالزایی مضاعفی که از این طریق ایجاد می‌شود، جایگاه اصفهان را به عنوان قطب صنعتی ایران و خاورمیانه افزایش دهیم. در واقع ما نباید فقط تولیدکننده باشیم بلکه باید قادر به فروش محصولات خود نیز باشیم؛ بنابراین بر اساس بازاریابی نسل پنجم، این وظیفه روابط عمومی‌ها است که به یاری بخش فروش آمده و تسهیلات لازم برای این امر را به وجود آورند.

خط نورد گرم فولاد مبارکه یک افتخار ملی است

رضا خلیلی، مدیر روابط عمومی شرکت سپهر پلیمر سپاهان هم با بیان اینکه برگزاری گردهمایی مدیران روابط عمومی‌های مراکز صنعتی استان اصفهان با فولاد مبارکه بسیار مفید است، گفت: با بازدید از خط نورد گرم غرور ملی مضاعفی پیدا کردم و با وعده‌های مهندس عظیمیان برای آینده این شرکت، انشاالله شاهد پیشرفت روز افزون این صنعت در کشور باشیم.

وی افزود: امروز در شرکت فولاد مبارکه در حضور دیگر دوستان بودیم و بابت برگزاری و میزبانی این نشست از آقای مهندس عظیمیان و آقای نباتی‌نژاد تشکر می‌کنم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده