تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۴
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۲۱۶۴۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

چرا یارانه معیشتی بانک سپه واریز نشد؟ / زمان واریز کی است؟

‌می‌متالز - یارانه معیشتی تیرماه شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. جز یارانه افرادی که یارانه آن‌ها متعلق به حساب بانک سپه بوده است. این بانک می‌گوید فایل ارسالی برای واریز یارانه ایراد داشته و یارانه معیشتی فردا ۱۲ تیر واریز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، در حالی یارانه معیشتی خانوار‌ها واریز شده که بانک سپه در واریز یارانه معیشتی تاخیر داشته است. پیگیری‌ها از این بانک نشان می‌دهد که فایل ارسالی واریز یارانه بانک سپه به مشکل خورده و یارانه مشمولان فردا ۱۲ تیر واریز می‌شود.

یارانه معیشتی‌بگیران بانک سپه در حالی واریز نشده که در این هفته زمزمه‌هایی از حذف یارانه‌بگیران و ثبت‌نام‌های جدید منتشر شده بود. این مساله سبب نگرانی برخی از مشمولان شده و آن‌ها نگران بودند که مبادا یارانه معیشتی آن‌ها قطع شده باشد.

اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد فقط یارانه معیشتی افرادی که بانک آن‌ها سپه بوده واریز نشده است که دلیل آن هم به مشکلی بر می‌گردد که در سیستم پرداخت بانک سپه مشکلی ایجاد شده است.

هفته گذشته هم برخی از مردم پیامک‌هایی با موضوع «یارانه شما قطع شد؛ ثبت نام در لینک ارسالی» دریافت کردند. اما رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد این پیامک‌ها جعلی است.

او گفته بود هرگونه اطلاع‌رسانی در مورد یارانه نقدی اعم از ثبت‌نام، حذف و سایر موارد فقط از طریق سایت رسمی این سازمان و وزارت کار و رفاه اجتماعی و یا رسانه ملی، رسانه‌های معتبر و ارباب جراید صورت می‌گیرد. اما هنوز این مراجع اطلاع‌رسانی خبری در این مورد منتشر نکرده‌اند.

پیگیری واریز یارانه بانک سپه.
اما آیا مرجعی برای پیگیری واریز نشدن یارانه معیشتی بانک سپه وجود دارد؟ افراد می‌توانند برای پیگیری دلیل واریز نشدن یارانه معیشتی بانک سپه با شماره ۱۵۵۷ تماس بگیرند. سپس باید به مرکز مشتریان بانک سپه وصل شوند تا اپراتور پاسخ آن‌ها را بدهد.

همه بانک‌ها واریز کردند جز بانک سپه؟
آیا یارانه دیگر بانک‌ها واریز شده است؟ بررسی پیام‌های مخاطبان نشان می‌دهد که یارانه معیشتی دیگر بانک‌ها واریز شده و گویا این مشکل فقط برای افرادی پیش آمده که حساب آن‌ها مربوط به بانک سپه بوده است.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده