تاریخ: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۱۷
بازدید: ۳۹
کد خبر: ۳۱۹۴۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با ارزش معاملات ۵۸.۸ و ۱۳.۹ هزار میلیارد تومانی در مرداد:

کارگزاری بانک ملت در رتبه دوم و سوم بورس اوراق بهادار و بورس کالا ایستاد

‌می‌متالز - کارگزاری بانک ملت با ارزش معاملات بیش از ۵۸.۸ و ۱۳.۹ هزار میلیارد تومانی در مرداد، حایز رتبه دوم و سوم بورس اوراق بهادار و بورس کالا شد.

به گزارش می‌متالز، بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار و در مرداد سال جاری، عملکرد و رتبه‌بندی کارگزاری بانک ملت در میان همه کارگزاری‌ها به لحاظ ارزش معاملات به صورت ماهیانه و به تفکیک بورس‌های اوراق بهادار و بورس کالا و کل ارزش معاملات، مشخص شد.

براساس این گزارش، کارگزاری بانک ملت بر اساس عملکرد ماهیانه در مرداد با ارزش معاملات کل بیش از ۵۸.۸ هزار میلیارد تومانی در میان همه شرکت‌های کارگزاری، حایز رتبه دوم شده است.

همچنین به لحاظ عملکرد حوزه اوراق بهادار با ارزش معاملات بیش از ۴۴.۸ هزار میلیارد تومانی در رتبه دوم و در بورس کالا نیز با ارزش معاملات ۱۳.۹ هزار میلیارد تومانی در رتبه سوم ایستاده است.

انتشار آمار جدید در روزجاری هم نشان داد کارگزاری بانک ملت براساس عملکرد ماهانه در شهریور با ارزش معاملات کل بیش از ۳۵.۶ هزار میلیارد تومانی در میان همه شرکت‌های کارگزاری، حایز رتبه پنجم شده است.

همچنین به لحاظ عملکرد حوزه اوراق بهادار با ارزش معاملات بیش از ۲۶.۲ هزار میلیارد تومانی در رتبه پنجم و در بورس کالا نیز با ارزش معاملات ۹.۲ هزار میلیارد تومانی در رتبه پنجم ایستاده است.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده