تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۲۱۶۷۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در جریان معاملات امروز؛

روز پرنوسان تالار شیشه‌ای

‌می‌متالز - بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت به طوری که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و ۲۳۷ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات میانی روندی افزایشی به خود گرفت و تا یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد رسید، اما در ادامه کار خود را با بیش از ۲۰۰۰ واحد به پایان رساند.

به گزارش می‌متالز، شاخص کل بورس امروز با ۲۳۱۹ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحد را ثبت کرد.

شاخص کل با معیار هم وزن هم ۷۱۰ واحد کاهش یافت و به رقم ۳۸۲ هزار و ۱۴۰ واحد رسید. معامله گران این بازار ۸۷۵ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۴۰۹ میلیارد ریال انجام دادند.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، مخابرات ایران و بانک ملت نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با چهار واحد افزایش در رقم ۱۸ هزار و ۱۱۶ واحد ایستاد. معامله گران این بازار ۶۰۹ هزار معامله به ارزش ۲۰ هزار و ۳۵ میلیارد ریال انجام دادند.

پتروشیمی مارون، صنعتی مینو، پتروشیمی تندگویان و تولید برق دماوند نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سهامی ذوب آهن اصفهان و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) 

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده