تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۳
بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۲۱۶۹۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
فروش "ذوب"همچنان در ریل صعود؛

رکورد جدید کوره‌های "ذوب" در خرداد/ افزایش درآمد ۱۱۷درصدی ثبت شد

‌می‌متالز - مقدار فروش محصولات این شرکت در خردادماه به مقدار ۱۸۷.۲۱۹ تن گزارش‌شده که ۹۱.۷۶۰ تن در بازار داخلی و ۹۵.۴۵۹ تن دیگر نیز در بازار خارجی به فروش رفته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری میزان درآمد شناسایی‌‎شده طی دوره یک ماهه را برابر با ۲۶.۷۴۷ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه ۱۴۰۰ درمجموع مبلغ ۷۵.۸۵۴ میلیارد ریال فروش داشته، میزان درآمد‌های به‌دست‌آمده ذوب‌آهن از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی حاصل‌شده که بیشترین میزان درآمد در بازار داخلی به ثبت رسیده است.

رکورد جدید کوره‌های


مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده "ذوب"

رکورد جدید کوره‌های

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در خردادماه سال جاری با افزایش درآمد ماهانه ۳ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۱۷ درصد رشد را از آن خود کرده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسانده نیز با افزایش ۱۳۰ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین میزان درآمد کسب‌شده شرکت ذوب‌آهن اصفهان در خردادماه سال ۱۴۰۰ از محصول «تیر‌آهن» با ۷.۷۴۴ میلیارد ریال در بازار داخلی بوده و همچنین محصول «شمش کالایی» با ۶.۰۴۳ میلیارد ریال بیشترین سهم را در بازار صادراتی به دست آورده است.

رکورد جدید کوره‌های

مقدار فروش محصولات این شرکت در خردادماه به مقدار ۱۸۷.۲۱۹ تن گزارش‌شده که ۹۱.۷۶۰ تن در بازار داخلی و ۹۵.۴۵۹ تن دیگر نیز در بازار خارجی به فروش رفته، میزان فروش محصولات ذوب‌آهن از ابتدای سال مالی تاکنون با رشد ۱۲۲ درصدی فروش مقدار ۵۹۰.۴۱۴ تنرا در کارنامه به ثبت رسانده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده