تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۵:۴۶
بازدید: ۵۱۷
کد خبر: ۲۱۷۶۷۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افتتاح طرح تجهیز ۱۸۱ ناوگان عملیات معدنی در کرمان

‌می‌متالز - مراسم بهره برداری از ۵ پروژه بزرگ صنعتی میدکو با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه زرند و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در محل این مجموعه صنعتی و در ارتباط ویدئو کنفرانسی با حضور ریاست جمهوری در تهران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل شرکت کاراوران صنعت خاورمیانه در مراسم بهره برداری از ۵ پروژه بزرگ میدکو گفت: از آنجایی که حجم عملیات معدنکاری در مجموعه میدکو بیش از ۱۵۰ میلیون تن در سال برآورد می شود، شرکت کاراوران صنعت خاورمیانه در سال ۸۹ به منظور انجام عملیات معدنکاری و استخراج مواد معدنی مورد نیاز کارخانه‌های فرآوری میدکو تاسیس شد، این شرکت با هدف ارائه خدمات با کیفیت به عنوان یکی از مجموعه‌های مطرح کشور، گام‌های بلندی در رابطه با تجهیز و بهره برداری از معادن برداشته است.

سیدعبدالرضا موسوی افزود: پروژه خرید ماشین آلات معدنی میدکو در سال ۹۵ آغاز شد و مونتاژ این ماشین آلات توسط متخصصان داخلی و خارجی از دی ماه ۹۷ در دستور کار قرار گرفت، پس از انجام این پروژه در ۲ فاز اجرایی، میدکو امروز به یکی بزرگترین شرکت‌های معدنی دارای ناوگان بروز معدنکاری کشور تبدیل شده است.

موسوی تصریح کرد: ناوگان ماشین آلات معدنی میدکو در شرکت کاراوران در حال حاضر متشکل از ۱۸۱ دستگاه انواع مختلف است و این تعداد شامل ۱۲۵ دستگاه دامپ تراک، ۱۸ دستگاه شاول و ۳۸ دستگاه انواع مختلف بلدوزر، گریدر، بیل مکانیکی، لودر و سایر می باشد که با سرمایه هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان کرمان به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت میدکو با تجهیز ناوگان عملیات معدنی شرکت کاراوران صنعت خاورمیانه، علاوه بر انجام حجم عظیمی از عملیات معدنکاری، زمینه اشتغال یکهزار و ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم را فراهم کرده است.

 

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده