تاریخ: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۵۹
بازدید: ۴۰۱
کد خبر: ۲۱۸۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
علی لاری زاده

شعار عملی برخی مدیران و نمایندگان خوزستان: مرگ بر سرمایه گذار

می متالز - برخی از این جماعت مسئول و نماینده خوزستان اشک سرمایه‌گذار درمی‌آورند آن‌قدر اذیتش می‌کنند تا توبه کند و پشت دستش را داغ کند که چرا چنین غلطی کردم و هوس سرمایه‌گذاری در خوزستان و اهواز به سرم زد.
شعار عملی برخی مدیران و نمایندگان خوزستان: مرگ بر سرمایه گذار

می متالز - یادداشتی از علی لاری زاده در خبرگزاری فارس استان خوزستان: وقتی می‌پرسیم چرا خوزستان آن‌گونه که باید رشد نکرده، حرف‌های زیادی این جماعت مسئول و نماینده تحویلمان می‌دهند که یکی از این افاضات، عدم موفقیت در جذب سرمایه‌گذار است اعم از وطنی یا چشم آبی.

همین جماعت مسئول هی می‌نالند که وای ببینید مسئولین تهران، شیراز، اصفهان و تبریز چگونه برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن می‌کنند و موجب رشد و ترقی شهرهای خود شده‌اند دبی، ترکیه و گرجستان را ببینید و مرتب کشورهایی که به سیر و سیاحت رفته‌اند را به رخمان می‌کشند.

اما نوبت به خوزستان و اهواز که می‌رسد آقایان مسئول، اشک سرمایه‌گذار خصوصاً اگر داخلی باشد را درمی‌آورند آن‌قدر اذیتش می‌کنند تا توبه کند و پشت دستش را داغ، که چرا چنین غلطی کردم و هوس سرمایه‌گذاری در خوزستان و اهواز به سرم زد.

یکی از نمونه‌های تلخ حمله به سرمایه‌گذار را این روزها از سوی برخی مدیران استان و نمایندگان مردم اهواز در مجلس مشاهده می‌کنیم خط‌ونشان کشیدن‌های مدام برای فولاد مبارکه اصفهان است که ته حرفها این است که چرا آمده‌ای در فولاد اوکسین سرمایه‌گذاری کنی؟ چرا می‌خواهی موجب رونق این شرکت شوی؟ چرا پولت را آورده‌ای در خوزستان سرمایه‌گذاری کنی؟ شما اصفهانی را چه به خوزستان و از این حرفا...

آقایان نماینده! آقایان مسئول! آیا با این برخوردها، مصاحبه‌ها و حرف‌های تند می‌خواهید برای سرمایه‌گذار داخلی فرش قرمز پهن کنید؟ آیا با این رفتارها انتظار دارید سرمایه‌گذار خارجی با کله به خوزستان بیایید و سرمایه‌گذاری کند؟

سال‌هاست با همین برخوردها، خوزستان را تحریم کرده‌اید جالب است که تهدید سرمایه‌گذاران و فراری دادن آنها توسط برخی نماینده‌های اهواز و مسئولین استان هم‌زمان با بازگشت تحریم‌های آمریکا توسط ترامپ صورت می‌گیرد یعنی باید به بصیرت مثال‌زدنی این بزرگواران دست‌مریزاد گفت با وجود شما باید به ترامپ بگوییم ما را از تحریم نترسان تحریم ها همین جا هستند وَرِ دلمان!

آقایان نماینده! آقایان مسئول!خودتان که هنر جذب سرمایه‌گذار برای خوزستان و اهواز را ندارید که اگر داشتید تا امروز گوش فلک را کر کرده بودید پس لطفاً با بی‌هنری خود سرمایه‌گذاران را فراری ندهید و مصلحت خوزستان و اهواز را فدای منافع شخصی، قومی و حزبی نکنید.

عناوین برگزیده