تاریخ: ۲۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۱
بازدید: ۳۰۶
کد خبر: ۲۱۹۱۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
تفاهم نامه تامین مالی در راستای انجام مسوولیت اجتماعی؛

فولاد هرمزگان حامی دو هزار یتیم و فرزند محسنین در شرق هرمزگان شد

‌می‌متالز - نامه همکاری میان استانداری، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و شرکت فولاد هرمزگان برای مشارکت در پویش "ایران مهربان" به امضا رسید.

به گزارش می‌متالز، تفاهم نامه تامین مالی در راستای انجام مسوولیت اجتماعی جهت مشارکت در طرح پویش ایران مهربان با هدف اکرام و حمایت از کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان، توسط نازنین شیبانی تذرجی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان و عطاءالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و کیکاووس ندایی معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان، امضا و مبادله شد.
نازنین شیبانی تذرجی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، با اشاره به اینکه سایر صنایع با الگوبرداری از فولاد هرمزگان در چنین طرح‌هایی مشارکت کنند، گفت: شرکت فولاد هرمزگان در جهت انجام مسوولیت‌های اجتماعی خوش درخشید و با مشارکت در پویش «ایران مهربان»، حمایت از دو هزار یتیم و فرزند محسنین در شرق استان هرمزگان را عهده دار شد.

وی ادامه داد: شرکت فولاد هرمزگان و مدیرعامل این شرکت معروفخانی در جهت ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود در پویش «ایران مهربان» شرکت کرده و پس از انعقاد تفاهم نامه مابین استانداری هرمزگان، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان و شرکت فولاد هرمزگان، با مشارکت در این پویش، در مرحله اول حمایت از دوهزار یتیم در استان هرمزگان به خصوص در مناطق محروم را عهده دار شد.

شیبانی با بیان اینکه مشارکت نیکوکاران و بنگاه‌های اقتصادی در ارائه خدمات مطلوب‌تر و توانمندی هر چه بهتر جامعه هدف تحت حمایت اثر بخش است، ابراز امیدواری کرد، با تداوم حمایت‌ها و مشارکت‌های نیکوکاران و بنگاه‌های اقتصادی، مشکلات اساسی خانواده‌های ایتام و نیازمندان در استان، برطرف شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به واسطه حمایت ماهیانه از فرزندان ایتام و محسنین تحت، گفت: از سایر واحد‌های اقتصادی استان دعوت می‌شود در پویش «ایران مهربان» و حمایت از آنان مشارکت داشته باشند.

شیبانی تاکید کرد: ما باید کل جامعه را خانواده خودمان ببینیم و با دید وسیعی به جامعه انسانی نگاه کنیم و در کنار فرزندان محروم از نعمت پدر، فرزندان دیگری هم هستند که تقدیر به‌گونه‌ای دیگر آن‌ها را از وجود این پشتوانه عظیم بی‌بهره کرده است، پدرانی که علی‌رغم میل باطنی‌شان به‌دلیل بیماری، کهولت سن، از کار افتادگی و گسستن از فضای پرمهر خانوادگی، توان اداره زندگی خود را نداشته و تأمین معیشت خانواده بر دوش زنان نهاده شده است، در این راستا با اجرای طرح محسنین شرایطی فراهم شد تا نیکوکاران به نیازمندترین خانواده‌ها نیز کمک کنند.

وی ادامه داد: حمایت از خانواده‌های نیازمند و محسنین استان باید در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شود.

شیبانی خاطرنشان کرد: افزایش سرانه پرداختی و کمک‌های خیرین باعث کاهش مشکلات ایتام و محسنین خواهد شد تا بتوانند آتیه‌ای درخشان را برای خود رقم بزنند.

وی افزود: افزایش سرانه ایتام و محسنین از جمله اهداف این طرح است چرا که افزایش سرانه پرداختی توسط حامیان مسیر شکوفایی استعداد‌ها و طی کردن پله‌های ترقی ایتام را هموارتر می‌کند.

در این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری هرمزگان، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان و همچنین از پیگیری‌های معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان و مدیر مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان تشکر کرد.

عطاءالله معروفخانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان نیز در این نشست، عنوان کرد: امروز خیلی خوشحالم در جلسه‌ای حضور دارم که عبادت محسوب می‌شود.

وی، کمک کردن به نیازمندان را اندوخته باقیات صالحات توصیف کرد و گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به نیازمندان، در مرحله اول تفاهم نامه‌ای برای تحت پوشش قرار دادن ۲۰۰۰ نفر از یتیمان و محسنین شرق استان هرمزگان امضا شد و انشاءلله تمام صنایع در این حرکت مؤمنانه شرکت داشته باشند و حمایت از یتیمان و نیازمندان جامعه باقیات و صالحات است.

«ایران مهربان» پویشی با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و ارتقای سرانه دریافتی آنان است که در راستای طرح اکرام ایتام آغاز شده است.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده